Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Management 2 (MUMM / KMAM2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / KMAM2 - Marketing Management 2, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Sociální marketingMarketing versus fundraisingElektronické formy marketingu využitelné v sociální oblastiVztahový marketing management v netržních a sociálních službáchNové trendy v marketingu jejich použití v netržních a sociálních službáchDirect marketing a jeho použití v netržních a sociálních službách

Získané způsobilosti

Student bude mít znalosti o specifikách marketingu v neziskových organizacíchh a nových marketingových trendů.

Literatura

Kotler, Philip. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. ISBN 80-247-0921-X.Internet marketing : strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York : Pearson Education, 2006. ISBN 9780273694052.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.RANCHHOD, A. Marketing Strategies: A Twenty-first Century Approach. Essex, 2004. ISBN 0-273-65192-7.VAREY, R. J. Relationship Marketing - Dialogue and Networks in the E-Commerce Era. Chichester : John Wiley & Sons, 2002. ISBN 0-470-84341-1.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - Vypracování seminární práce vztahující se k problematice marketing managementu v netržních a sociálních službáchPožadavky na zkoušku - zvládnutí písemného testu nejméně na 60 %, následováno ústní zkouškou na úrovni znalostí probíraných na přednáškách

Garant

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.