Předmět Marketing Management 2 (MUMM / KMAM2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / KMAM2 - Marketing Management 2, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Sociální marketingMarketing versus fundraisingElektronické formy marketingu využitelné v sociální oblastiVztahový marketing management v netržních a sociálních službáchNové trendy v marketingu jejich použití v netržních a sociálních službáchDirect marketing a jeho použití v netržních a sociálních službách
Získané způsobilosti
Student bude mít znalosti o specifikách marketingu v neziskových organizacíchh a nových marketingových trendů.
Literatura
Kotler, Philip. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. ISBN 80-247-0921-X.Internet marketing : strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York : Pearson Education, 2006. ISBN 9780273694052.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.RANCHHOD, A. Marketing Strategies: A Twenty-first Century Approach. Essex, 2004. ISBN 0-273-65192-7.VAREY, R. J. Relationship Marketing - Dialogue and Networks in the E-Commerce Era. Chichester : John Wiley & Sons, 2002. ISBN 0-470-84341-1.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - Vypracování seminární práce vztahující se k problematice marketing managementu v netržních a sociálních službáchPožadavky na zkoušku - zvládnutí písemného testu nejméně na 60 %, následováno ústní zkouškou na úrovni znalostí probíraných na přednáškách
Garant
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.