Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace (MUMM / KMKM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / KMKM - Marketingová komunikace, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přehled probírané látky:- Úloha marketingové komunikace v marketingovém mixu- Komunikace a komunikační proces- Marketingový komunikační mix- Reklama- Podpora prodeje- Public relations- Direct marketing- Sponzoring- Hodnocení efektivity komunikačních kampaní

Získané způsobilosti

Student má znalosti o jednotlivých částech komunikačního mixu a jejich aplikace formou integrované marketingové komunikace. Je schopný sestavit a realizovat plán komunikace s optimálním využitím jednotlivých médií. Projektuje i vyžití nových forem marketingové komunikace a je způsobilý vypracovat podklady pro tisk, rozhlas, televizi i další média. Orientuje se ve stanovení účinnosti komunikačního sdělení a je schopen operativně měnit kampaň podle reakce trhu.

Literatura

Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 2., nezm. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.Mooij, Marieke de. Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes. 2nd ed. Thousand Oaks : Sage, 2005. ISBN 1-4129-1476-0.Vysekalová, Mikeš. Jak dělat reklamu. Praha : Grada. 2007. časopis. Marketing a komunikace. Česká marketingová společnost, 1997. časopis. Marketing a Media. Praha : Economia, 1997. Pelsmacker, Patrick de. Marketing communications : a European perspective. 3rd ed. New York : Prentice Hall, 2007. ISBN 978-0-273-70693-9.Schultz, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 8071690627.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Tapp, Alan. Principles of direct and database marketing. 3rd ed. Harlow, England : Financial Times/Prentice Hall, 2005. ISBN 273683551.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.časopis. Trend Marketing.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky k zápočtu:K získání zápočtu je nezbytné vypracování seminární práce podle pokynů přednášejícího.Požadavky ke zkoušce:Zvládnutí písemného testu (minimálně na 60 %). Následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti z přednášek a základní literatury.

Garant

doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.