Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Manažerská komunikace a obchodní vyjedná (MUMM / KMKOV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / KMKOV - Manažerská komunikace a obchodní vyjedná, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do sociální komunikace.- Osobnost člověka a komunikace.- Verbální a neverbální komunikace.- Komunikační prostředí firmy, komunikace v řídící práci. Komunikace s veřejností.- Interview. Přijímací (výběrový) pohovor. Hodnotící pohovor.- Prezentace a komunikace s publikem.- Týmová práce.- Pracovní porady, diskusní skupiny.- Problémová komunikace.- Telefonování, písemná komunikace, elektronická komunikace, masmediální komunikace.- Transkulturální komunikace. Komunikační audit a komunikační výcvik.- Průběh obchodního jednání.- Obchodní vyjednávání.

Získané způsobilosti

Po ukončení kurzu získá student znalosti nezbytné pro interpersonální interakci a komunikaci. Bude umět diferencovaně vnímat lidi a jejich projevy. Bude schopen aplikovat znalosti naslouchání. Dokáže ovlivňovat mezilidské vztahy. Orientuje se v komunikaci tak, že bude používat individuálně diferencovaný přístup. Dovede řešit problémové situace, eliminovat nevhodné projevy chování u sebe i u spolupracovníků. Dovede přesvědčovat, motivovat, kriticky hodnotit a své tvrzení dokumentovat. Dovede vytvářet funkční týmy a podporovat jejich tvůrčí aktivitu.

Literatura

Mikuláštík, M. Komunikační dovednosti v praxi, 2. rozš. vydání. Praha, Grada, 2010. Aplikovaná sociální psychologie I. Vyd. 1. Praha : Portál, 1998. ISBN 8071782696.Hargie, Owen. Communication skills for effective management. New York : Palgrave Macmillan, 2004. ISBN 0-333-96575-2.R. Keller and Tim Hindle. Essentials Manager´s Manual, DK Publishing, Inc., 375 Hudson Street. ISBN 0-7894-3519-5. Guirdham, M. Interactive Behaviour at Work. London, Prentice Hall, 2002. ISBN 0-273-65590-6.Gretz, Karl F. Psychologie prodeje. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1992. ISBN 8085605031.Hargie, Owen, Dickson. Tourish: Communication Skills fof Effective Management. MC Milán, 2004. ISBN 0-333-96575-7.Devito, J. A. Základy mezilidské komunikace.

Požadavky

Požadavky k zápočtu:1) Seminární práce.Požadavky ke zkoušce:1) Zápočet.2) Úspěšné zvládnutí didaktického testu (min. 60 %).

Garant

Mgr. Petra Mandincová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Petra Kressová, Ph.D.Mgr. Petra Mandincová, Ph.D.