Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management a marketing (MUMM / KMM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / KMM - Management a marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do managementu- Historický vývoj managementu- Manažerské funkce- Organizování- Vedení lidí- Aktuální trendy v managementu- Základy marketingu- Marketingový mix- Marketing výrobků a služeb- Marketingové analýzy- Marketingové strategie- Marketing v neziskovém sektoru

Získané způsobilosti

Student rozumí problematice managementu a marketingu. Má znalosti o vývoji managementu, problematice rozhodování. Dále zná základy marketingu včetně jeho základních prvků, orientuje se jak ve výrobkovém marketingu, tak i v marketingu služeb a i marketingu neziskového sektoru.

Literatura

Bělohlávek, František. Management. 1. vyd. Olomouc : Rubico, 2001. ISBN 80-85839-45-8.Veber, J. a kol. Management - Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha, 2009. ISBN 978-80-7261-200-0.Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada, 2004. Boučková,J. Základy marketingu. Praha, 2007. ISBN 978-80-245-1169-6.DONNELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. Grada. Praha. 2007. KOZÁK, V., STAŃKOVÁ, P. Marketing I. Zlín, 2008. ISBN 978-80-7318-698-2.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaÚspěšné absolvování testu na 60%

Garant

Mgr. Jana Krausová, Ph.D.doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Vyučující

Mgr. Jana Krausová, Ph.D.doc. Ing. Josef Kubík, CSc.Mgr. Eva Šalenová