Předmět Marketing (MUMM / MARN)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / MARN - Marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Úvod do marketingu- Současné marketingové prostředí- Strategické plánování a marketing- Informace pro marketingové rozhodování- Proces marketingového výzkumu- Chování zákazníků a segmetace trhu- Strategie produktu a služby. Zákaznická hodnota- Cenové strategie.Celkové náklady zákazníka- Distribuční strategie.Zákanický komfort- Propagační strategie. Komunikace.- Nové trendy v marketingu. Globální dimenze marketingu- Marketing a společnost. Marketing malých podniků- Customer Relationship Management- Management marketingu v českých podnicích
Získané způsobilosti
Student se naučí definovat marketingové pojmy a konstruovat vhodné metody k návrhu a realizaci marketingového mixu, pochopí důležitost marketingové koncepce organizace, ať ziskové či neziskové. Důraz je kladen na rozvoj produktu, stanovení ceny, stanovení distribučních cest a metod, výběr vhodného mixu marketingové komunikace, s cílem uspokojení potřeb zákazníka a zabezpečení konkurenceschopnosti organizace v prostředí současných trhů. Student si osvojí základní metody marketingových analýz, výzkumu trhu, výzkumu potřeb zákazníka, výzkumu konkurence a jejich implementaci do činností marketingově řízeného podniku.
Literatura
Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.KOZÁK, V., STAŃKOVÁ, P. Marketing I. Zlín, UTB, 2010. Kozák, Vratislav. Marketing I. Vyd. 3. upr. Zlín : Univerzita Tomáše Bative Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2006. ISBN 8073184397.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Storbacka, Kaj. Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 807169813X.časopis. Trend marketing. Praha : Economia.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování marketingové studie vybraného podniku; aestavení SWOT analýzy, 80% aktivní účast na semináříchPožadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů
Garant
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Vyučující
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.