Předmět Expert Debate on FSE (MUMM / MME)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / MME - Expert Debate on FSE, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
The examination takes the form of an oral debate on the topics of the areas stated above processed in the form of themes that are available to students. These areas are regularly updated and approved by the Study Programmes Board.
Získané způsobilosti
After passing the course, students should be able to present the achieved knowledge and immediately respond to questions raised in the debate.
Literatura
Andrerson, D., Sweeney, D., Williams, T. An Introduction to Management Science - Quantitative Approaches To Decision Making,10e. Thomson South-Western Publishing, 2003. ISBN 0-324-14563-2.Auditing organizational communication : a handbook of research, theory and practice. London ; New York : Routledge, 2009. ISBN 978-0-415-41445-6.DOLEJŠOVÁ, M. Basics Of Quantitative Methods. PILÍK, M. Business-to-Business Marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,, 2006. ISBN 80-7318-452-4.LADOVÁ, J. International Management and Marketing. MIKESKA, M. Macroeconomics II. LADOVÁ, J. Management II. USUNIER, J. C., LEE, J. A. Marketing Across.Cultures 5th. Ed. Prentice Hall. Pearson Education, 2009. ISBN 978-0-273-71391-3.VANĚK, J. Marketing Aplications. Dohnalova, Z., Dobeš, K. Microeconomics II. HAMDY A. TAHA. Operations Research: An Introduction. 8th edition. Prentice Hall, Upper Saddle River, New Jersey,, 2007. ISBN 0-13-188923-0.ZIMOLA, B., STŘÍŽ, P. Quantitative Methods for Managerial Making. KELLER, K. L. Strategic Brand Management. 3nd edition. New Jersey: Prentice Hall, 2008. ISBN 0-13-188859-5.CRANE, A. et al. The Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility. 1st ed. New York: Oxford University Press,, 2008. ISBN 978-0-19-921159-3.
Požadavky
A student is required to have completed the 2nd year of Master´s degree programme and gain at least 120 credits.
Garant
doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.