Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Odborná rozprava SZZ (MUMM / MMM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / MMM - Odborná rozprava SZZ, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Zkouška probíhá formou ústní rozpravy k tématům z uvedených oblastí zpracovaných v podobě tématických okruhů, které jsou k dispozici studentům. Tyto okruhy jsou pravidelně aktualizovány a schváleny RSP.

Získané způsobilosti

Schopnost prezentovat dosažené znalosti a bezprostředně reagovat na otázky položené v rámci rozpravy.

Literatura

Porvazník, Ján. Celostní management. 4., přeprac. a dopl. vyd. Bratislava : IRIS, 2010. ISBN 978-80-89256-48-8.Mach, Miloš. Makroekonomie II pro magisterské (inženýrské) studium : 1. a 2. část. Vyd. 3. Praha : Melandrium, 2001. ISBN 8086175189.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.SOUKUPOVÁ, J., HOŘEJŠÍ, B., MACÁKOVÁ, L., SOUKUP, J. Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2000. ISBN 80-7261-005-8.Jablonský, Josef. Operační výzkum : kvantitativní modely pro ekonomické rozhodování. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2002. ISBN 8086419231.Keřkovský, Miloslav. Strategické řízení : teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha : C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-578-X.Dytrt, Zdeněk. Manažerská etika : etika v managementu a podnikání. 1.vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-645-6.Staňková, Pavla. Marketing obchodu a služeb : studijní pomůcka pro distanční studium. Vyd. 2., upr. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-927-3.Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 2., nezm. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.Pilík, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. ISBN 8073183676.Ondrčka, Pavel. Rozšíoení základu makroekonomické teorie. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta managementu a ekonomiky, 2003. ISBN 807318124X.

Požadavky

Student musí mít uzavřený 2. ročník MSP a musí získat minimálně 120 kreditů.

Garant

doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.