Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Advanced Marketing and Management (MUMM / PAMM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PAMM - Advanced Marketing and Management, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Evolution of Marketing ThoughtThe Global Approach to MarketingThe Global Marketing MixThe Global Consumer BehaviorNew Trends in B2B and B2C MarketsThe Trading EnvironmentNorth Atlantic Country (North America, Europe)The Asian Country (China, Asia Pacific, Japan, Oceania)Third World CountriesDigital Marketing StrategiesSmall Business MarketingCooperative StrategiesBrand ManagementSales Management

Získané způsobilosti

The student has knowledge about basic global marketing, digital marketing, tourism marketing, new marketing and management trends, cooperative strategies and brand management.

Literatura

Strauss, Juraj. E-marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J : Pearson/Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-148519-9.Keegan, Warren J. Global marketing. 5th ed. London : Pearson Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-13-813386-3.JEANNET, J. P., HENNESSEY, D. H. Global marketing strategies. 6th edition. Boston, Mass : Houghton Mifflin. 2003. ISBN 0-618-310592.DOOLE, I., LOWE, R. International marketing strategy. 4th ed. Australia : Thomson. 2004. ISBN 1844800253.HART, S. Marketing Changes. London, 2003. ISBN 1-86152-673-3.Mohr, Jakki J. Marketing of high-technology products and innovations. 2nd ed. Upper Saddle River : Pearson/Prentice Hall, 2005. ISBN 0-13-141168-3.RANCHHOD, A. Marketing Strategies: A Twenty-first Century Approach. Essex, 2004. ISBN 0-273-65192-7.CONTRACTOR, F. J., LORANGE, P. Cooperative Strategies and Alliances. Gemunden, Ritter and Walter: 2003, second edition. ISBN 0-08-044021-5.CHILD, J., FAULKNER, D., TALLMAN, S. Cooperative Strategy. Oxford Univ. Press: 2005, second edition. ISBN 0-19-926624-7.Internet marketing : strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York : Pearson Education, 2006. ISBN 9780273694052.SHAW, G., WILLIAMS, A. M. Tourism and Tourism Spaces. 2006.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetRequirements for classified credit: - Active attendance and participation in the seminars (min. 80 %) - The independent elaboration and its presentation on the topic assigned at the beginning of the semester - Passing the test (min. 60 %)

Garant

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.