Předmět Applied Marketing Research (MUMM / PAMVE)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PAMVE - Applied Marketing Research, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Aplikovaný marketingový výzkum ovlivněný průmyslovým odvětvím a typem trhu; rozdílnost podmínekVýzkum chování zákazníků na trhu potravinVýzkum brandinguMarketingový výzkum napříč kulturamiVýzkum chování zákazníků na InternetuOvlivňování chování zákazníků na Internetu
Získané způsobilosti
Studenti budou rozumět tomu, jak rozvíjet aplikovaný marketingový výzkum a provádět efektivní management v procesu marketingového výzkumu. Studenti se naučí, jak vybrat vhodné metody a postupy pro marketingový výzkum v rozdílných typech průmyslu a různých trzích.
Literatura
MUIJS, D. Doing Quantitative Research in Education with SPSS. London: Sage Publications Inc., 2008. ISBN 978-0-7619-4382-2.Field, Andy P. Discovering statistics using SPSS : (and sex, drugs and rock n roll). 3rd ed. Los Angeles : SAGE Publications, 2009. ISBN 978-1-84787-907-3.Kumar, V. Essentials of marketing research. 2nd ed. New York : Wiley, 2002. ISBN 0-471-41235-X.Wilson, Alan M. Marketing research : an integrated approach. 2nd ed. Harlow, England ; New York : Prentice Hall/Financial Times, 2006. ISBN 0-273-69474-X.Churchill, Gilbert A. Marketing research : methodological foundations. 9th ed. Mason, Ohio : Thomson/South-Western, 2005. ISBN 0-324-20160-5.
Garant
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.