Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Applied Marketing Research (MUMM / PAMVE)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PAMVE - Applied Marketing Research, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Aplikovaný marketingový výzkum ovlivněný průmyslovým odvětvím a typem trhu; rozdílnost podmínekVýzkum chování zákazníků na trhu potravinVýzkum brandinguMarketingový výzkum napříč kulturamiVýzkum chování zákazníků na InternetuOvlivňování chování zákazníků na Internetu

Získané způsobilosti

Studenti budou rozumět tomu, jak rozvíjet aplikovaný marketingový výzkum a provádět efektivní management v procesu marketingového výzkumu. Studenti se naučí, jak vybrat vhodné metody a postupy pro marketingový výzkum v rozdílných typech průmyslu a různých trzích.

Literatura

MUIJS, D. Doing Quantitative Research in Education with SPSS. London: Sage Publications Inc., 2008. ISBN 978-0-7619-4382-2.Field, Andy P. Discovering statistics using SPSS : (and sex, drugs and rock n roll). 3rd ed. Los Angeles : SAGE Publications, 2009. ISBN 978-1-84787-907-3.Kumar, V. Essentials of marketing research. 2nd ed. New York : Wiley, 2002. ISBN 0-471-41235-X.Wilson, Alan M. Marketing research : an integrated approach. 2nd ed. Harlow, England ; New York : Prentice Hall/Financial Times, 2006. ISBN 0-273-69474-X.Churchill, Gilbert A. Marketing research : methodological foundations. 9th ed. Mason, Ohio : Thomson/South-Western, 2005. ISBN 0-324-20160-5.

Garant

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.