Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Consumer Behaviour (MUMM / PCOBE)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PCOBE - Consumer Behaviour, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Consumer Behaviour: Meeting Changes and Challenges2. The Consumer Research Process3. Market Segmentation and Strategic Targeting4. Consumer Motivation, Personality and Consumer Behaviour5. Consumer Perception and Consumer Learning6. Consumer Attitude Formation and Change7. Communication and Consumer Behaviour8. The Family and Its Social Class Standing9. Influence of Culture and Subculture on Consumer Behaviour10. Cross-Cultural Behaviour: An International Perspective11. Consumer and the Diffusion of Innovation12. Consumer Decision Making and Beyond13. Marketing Ethics and Social Responsibility

Literatura

RAO, Vithala R. Applied Conjoint Analysis. Springer, 2014. ISBN 978-3-540-87753-0.CARTWRIGHT Edward. Behavioral Economics. Routledge N. Y., 2011. ISBN 978-0415573122.SCHIFFMAN Leon G. and WISENBLIT Joseph. Consumer Behavior.11th Edition. 2014. ISBN 978-0132544368.HAUGTVEDT Curtis P. HERR Paul M., KARDES, Frank R. Handbook of Consumer Psychology. Psychology Press, 2008. WÄNKE Michaela. Social Psychology of Consumer Behavior. Psychology Press, 2008. ISBN 9781841694986.CHOVANCOVÁ, Miloslava, ASAMOAH, Emmanuel, S. and WANNINAYAKE, Bandara, W.M.C. Consumer Behaviour and Branding: A Cross Cultural Perspective. Žilina: GEORG, 2011. ISBN 978-80-89401-58-1.JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR. JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH.

Požadavky

Účast na seminářích minim. 80%; plnění seminárních úkolůStudenti vypracují semestrální práci, jejímž obsahem bude analýza nových trendů chování spotřebitelů na vybraném trhu. Analýza bude postavena na výsledcích vlastního výzkumu studentů; rozsah práce bude cca 15 stran textu a grafických příloh + prezentace.

Garant

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.