Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Digitální Marketing (MUMM / PDGM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PDGM - Digitální Marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Nové perspektivy v rozvíjení marketingových strategií (4P marketingu v 21. století; Chování zákazníků; Modifikované segmentační přístupy; Dynamické prostředí; Sociální marketing; Nové strategické marketingové modely)- Internet jako marketingové médium (Role Internetu v transformujícím se marketingu; Vývoj Internetového marketingu; Prvky Internetového marketingu; E-Commerce; E-Business; E-Marketing; Modely Internetového marketingu; Segmenty e-marketingu; E-retailing, jeho přednosti a nedostatky)- Uživatelé Internetu a jejich nákupní chování (Zákazník v 21. století; 5 trhů pro e-business; Bariéry k přijetí Internetu; Nákupní chování na Internetu)- E-mailový marketing (Zákon č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti; Zákon Evropského parlamentu 2002/58/EC týkající se zpracovávání osobních dat a ochrany soukromí v sektoru elektronické komunikace; Permission marketing; Opt-in marketing; Opt-out marketing)- Vztahový marketing a rozvoj jeho významu v digitálním světě (E-CRM; On-line vztahový marketing)- Databázový marketing (Marketingová databáze; Problémy se zaváděním databázového marketingu)- Výrobkové strategie na Internetu (Výrobek na Internetu, Výrobkové strategie, Rozdíly mezi hmotnými a nehmotnými výrobky na Internetu)- On-line branding strategie (Klíčové trendy v brandingu; Strategie značek na Internetu; Co-branding)- E-marketingové strategie: Výrobek a cena v digitálním světě (Vytváření hodnoty pro zákazníka on-line; Nové výrobkové strategie pro e-marketing; Cenové strategie na Internetu)- Internet jako distribuční cesta (Přehled internetových distribučních cest, druhy prostředníků, klasifikace on-line členů distribuce, distribuční metriky)- Marketingová komunikace v e-prostředí (Reklama na Internetu; PR aktivity na Internetu; Sales promotion na Internetu; Direct marketing; Trendy internetové marketingové komunikace)- Ostatní elektronické formy marketingu a jejich význam pro vývoj marketingu (Virální marketing; Mobilní marketing)- Přednášky s experty z praxe (využití digitálního marketingu ve společnosti Barum Continental; majitel a provozovatel e-shopu www.freestylesport.cz aj.)

Získané způsobilosti

Student má znalosti o povaze Internetu a jeho využití pro marketingové účely, klíčových otázkách internetového marketingu a rovněž o specifických problémech této oblasti, jako jsou např. vlastnosti internetových služeb a jejich důsledek pro marketingové řízení, nástroje marketingového mixu a jejich specifik na Internetu apod. Po absolvování tohoto kurzu je student způsobilý na založení vlastního e-shopu a jeho marketingové a obchodní řízení.

Literatura

Strauss, Juraj. E-marketing. 4th ed. Upper Saddle River, N.J : Pearson/Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-148519-9.Internet marketing : strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York : Pearson Education, 2006. ISBN 9780273694052.Stuchlík, Petr. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 8071696307.Stuchlík, Petr. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699578.URBAN, G. Digital marketing strategy. Text and cases. Upper Saddle River, N.J, 2004. ISBN 0-13-183177-1.HART, S. Marketing Changes. London, 2003. ISBN 1-86152-673-3.RANCHHOD, A. Marketing Strategies: A Twenty-first Century Approach. Essex : Pearson Education Limited, 2004. ISBN 0-273-65192-7.HARRIS, L.; DENNIS, CH. Marketing the e-Business. London, 2002. ISBN 0-415-25601-1.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetPožadavky na klasifikovaný zápočet:- aktivní zapojení na přednáškách- písemný test musí být napsán alespoň na 60 % následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek

Garant

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.