Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové aplikace (MUMM / PMAPL)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PMAPL - Marketingové aplikace, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Regionální marketing a jeho význam. Regionální politika EU a ČR. Deriváty regionálního marketingu, jejich vzájemné vztahy a podíl na rozvoji regionu. Kvalita životního prostředí.- Obyvatelé regionu jako producenti a konzumenti. Průmysl, obchod a služby. Jejich úloha v uspokojování obyvatel a návštěvníků regionu.- Komunikační politika regionu, komunikační funkce orgánů státní a veřejné správy.- Tvorba strategie rozvoje regionu.- Politický marketing.- Marketing obchodních činností, úvod do problému.- Maloobchod, formy, cíle, strategie. Velkoobchod, formy, cíle, strategie. Retailing v České republice.- Marketing služeb a jeho specifika, vlastnosti a členění služeb. Strategické řízení marketingu služeb.- Marketingový mix služeb.- Marketing cestovního ruchu.- Marketing zdravotnictví.

Získané způsobilosti

Student má znalosti o regionálním marketingu, politickém marketingu, o povaze služeb a obchodu, klíčových otázkách marketingu obchodu a služeb a rovněž o specifických problémech této oblasti, jako jsou např. vlastnosti služeb a jejich důsledek pro marketingové řízení, nástroje marketingového mixu obchodu a služeb, stanovení efektivního poslání služeb, strategické řízení obchodu a služeb apod.

Literatura

Staňková, Pavla. Marketing obchodu a služeb : studijní pomůcka pro distanční studium. Vyd. 2., upr. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-927-3.Maier, Karel. Ekonomika územního rozvoje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-644-7.Anonym Glosař. Instituce, politiky a rozšiřování EU. Evropská komise, 2000. Jobber, David. Management prodeje. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-533-4.Payne, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 807169276X.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Pražská, Lenka. Obchodní podnikání. 2. přeprac. vyd. Praha : Management Press, 2002. ISBN 8072610597.Úvod do regionálních věd a veřejné správy. Vyd. 3., V nakl. IFEC 1. Praha : IFEC, 2001. ISBN 80-86412-08-3.Burstiner, Irving. Základy maloobchodního podnikání. Praha : Victoria Publishing, 1991. ISBN 8085605554.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce dle požadavků vyučujícího, 80% aktivní účast na semináříchPožadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů

Garant

doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Jaromír Schneiderdoc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.