Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing zdravotnictví (MUMM / PMGZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PMGZ - Marketing zdravotnictví, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Marketing a marketingové řízení ve zdravotnictví, jejich specifika- Průzkum trhu ve zdravotnictví- Analýza vnějšího a vnitřního prostředí- Marketingový mix ve zdravotnictví- Marketingová komunikace ve zdravotnictví- Marketingový plán

Získané způsobilosti

Studenti se naučí definovat základní vlivy prostředí pomocí STEP analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy, dále se seznámí s marketingovým mixem zdravotnických zařízení a naučí se pracovat s marketingovým plánem.

Literatura

Liška, Václav. Makroekonomie. 2. vyd. Praha : Professional Publishing, 2004. ISBN 80-86419-54-1.Zlámal, J. Marketing ve zdravotnictví, Brno : NCONZO. 2005. Staňková, P. Marketingové řízení nemocnic. Žilina, 2013. ISBN 978-80-89401-64-2.Exner, Lubomír. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2005. ISBN 8086419738.Zlámal, J. Marketing firmy. VUP Olomouc. 2005. Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada, 2004. Kotíková, H., Zlámal, J. Marketing. VUP Olomouc. 2006.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce zaměřené na marketingové řízení nemocnic, 80% aktivní účast na semináříchPožadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů

Garant

doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.