Předmět Marketingová komunikace (MUMM / PMKM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PMKM - Marketingová komunikace, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přehled probírané látky:- Úloha marketingové komunikace v marketingovém mixu- Komunikace a komunikační proces- Marketingový komunikační mix- Reklama- Podpora prodeje- Public relations- Direct marketing- Sponzoring- Hodnocení efektivity komunikačních kampaní
Získané způsobilosti
Student má znalosti o jednotlivých částech komunikačního mixu a jejich aplikace formou integrované marketingové komunikace. Je schopný sestavit a realizovat plán komunikace s optimálním využitím jednotlivých médií. Projektuje i vyžití nových forem marketingové komunikace a je způsobilý vypracovat podklady pro tisk, rozhlas, televizi i další média. Orientuje se ve stanovení účinnosti komunikačního sdělení a je schopen operativně měnit kampaň podle reakce trhu.
Literatura
Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 2., nezm. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.Mooij, Marieke de. Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes. 2nd ed. Thousand Oaks : Sage, 2005. ISBN 1-4129-1476-0.Vysekalová, Mikeš. Jak dělat reklamu. Praha : Grada. 2007. časopis. Marketing a komunikace. 1997. časopis. Marketing a Media. 1997. Pelsmacker, Patrick de. Marketing communications : a European perspective. 3rd ed. New York : Prentice Hall, 2007. ISBN 978-0-273-70693-9.Schultz, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 8071690627.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Tapp, Alan. Principles of direct and database marketing. 3rd ed. Harlow, England : Financial Times/Prentice Hall, 2005. ISBN 273683551.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.časopis. Trend Marketing.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky k zápočtu:K získání zápočtu je nezbytné vypracování seminárních úkolů podle pokynů přednášejícího.Požadavky ke zkoušce:Zvládnutí písemného testu (minimálně na 60 %). Následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti z přednášek a základní literatury.
Garant
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.