Předmět Manažerská komunikace a obchodní vyjedná (MUMM / PMKOV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PMKOV - Manažerská komunikace a obchodní vyjedná, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Úvod do sociální komunikace.- Osobnost člověka a komunikace.- Verbální a neverbální komunikace.- Komunikační prostředí firmy, komunikace v řídící práci. Komunikace s veřejností.- Interview. Přijímací (výběrový) pohovor. Hodnotící pohovor.- Prezentace a komunikace s publikem.- Týmová práce.- Pracovní porady, diskusní skupiny.- Problémová komunikace.- Telefonování, písemná komunikace, elektronická komunikace, masmediální komunikace.- Transkulturální komunikace. Komunikační audit a komunikační výcvik.- Průběh obchodního jednání.- Obchodní vyjednávání.
Získané způsobilosti
Po ukončení kurzu získá student znalosti nezbytné pro interpersonální interakci a komunikaci. Bude umět diferencovaně vnímat lidi a jejich projevy. Bude schopen aplikovat znalosti naslouchání. Dokáže ovlivňovat mezilidské vztahy. Orientuje se v komunikaci tak, že bude používat individuálně diferencovaný přístup. Dovede řešit problémové situace, eliminovat nevhodné projevy chování u sebe i u spolupracovníků. Dovede přesvědčovat, motivovat, kriticky hodnotit a své tvrzení dokumentovat. Dovede vytvářet funkční týmy a podporovat jejich tvůrčí aktivitu.
Literatura
Mikuláštík, M. Komunikační dovednosti v praxi, 2. rozš. vydání. Praha, Grada, 2010. Aplikovaná sociální psychologie I. Vyd. 1. Praha : Portál, 1998. ISBN 8071782696.Hargie, Owen. Communication skills for effective management. New York : Palgrave Macmillan, 2004. ISBN 0-333-96575-2.R. Keller and Tim Hindle. Essentials Manager´s Manual, DK Publishing, Inc., 375 Hudson Street. ISBN 0-7894-3519-5. Guirdham, M. Interactive Behaviour at Work. London, Prentice Hall, 2002. ISBN 0-273-65590-6.Gretz, Karl F. Psychologie prodeje. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1992. ISBN 8085605031.Hargie, Owen, Dickson. Tourish: Communication Skills fof Effective Management. MC Milán, 2004. ISBN 0-333-96575-7.Devito, J. A. Základy mezilidské komunikace.
Požadavky
Požadavky k zápočtu:1) Seminární práce, 2) Aktivní účast na seminářích (min. 80 %).Požadavky ke zkoušce:1) Zápočet.2) Úspěšné zvládnutí didaktického testu (min. 60 %).3) Obhajoba seminární práce.
Garant
Mgr. Petra Mandincová, Ph.D.
Vyučující
Ing. Petra Kressová, Ph.D.Mgr. Petra Mandincová, Ph.D.