Předmět Online marketingová komunikace (MUMM / POMK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / POMK - Online marketingová komunikace, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Historie on-line marketingové komunikace- On-line právní aspekty marketingové komunikace na Internetu- Bannery a bannerová reklama (typy bannerů, prodejci internetové reklamy Seznam.cz, Google, aj.)- PPC reklama, Google AdWords, Search Engine Marketing (SEO - onpage, offpage)- E-mailový marketing, Mobilní marketing- Buzz marketing, Game vertising, Blog marketing- Social media marketing (charakteristika soc. sítí, základní členění, marketingové využití)- Video marketing (základní charakteristika video portálů, úspěšnost video obsahu, virál a jeho charakteristika)
Získané způsobilosti
Student bude mít znalosti o specifikách internetového trhu a o tom, jak si založit vlastní internetový business.
Literatura
Chaffey, Dave. eMarketing eXcellence : planning and optimizing your digital marketing. 3rd ed. Amsterdam ; London : Butterworth-Heinemann, 2008. ISBN 978-0-7506-8945-8.Internet marketing : strategy, implementation and practice. 3rd ed. New York : Pearson Education, 2006. ISBN 9780273694052.Scott, David Meerman. The new rules of marketing and PR : how to use news releases, blogs, podcasting, viral marketing and online media to reach buyers directly. Hoboken, N.J. : Wiley, 2009. ISBN 978-0-470-37928-8.Shih, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku : jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2833-6.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce dle požadavků vyučujícího, 80% aktivní účast na seminářích + písemný test, který musí být napsán alespoň na 60 %
Garant
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.