Předmět Průmyslový marketing (MUMM / PPRM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PPRM - Průmyslový marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
-Úvod do předmětu, charakteristika průmyslových trhů, specifika průmyslového marketingu-Typologie průmyslových a spotřebitelských výrobků a jejich distribuce a vzájemná komparace z marketingového hlediska- Nákupní marketing, nákupní chování na průmyslových trzích a jeho specifika- Komunikační politika, podpora prodeje, veletrhy, výstavy, další podpůrné materiály, přínosy výrobků- Dodavatelsko-odběratelské vztahy - vztahový marketing na průmyslových trzích- Marketing ve stavebnictví a jeho specifika- Marketing průmyslových zón- Nové trendy v průmyslovém marketingu- Marketing společnosti Barum Continental, s. r. o. Otrokovice
Získané způsobilosti
Student bude mít znalosti o specifikách průmyslového marketingu a o aplikaci marketingového mixu na průmyslových trzích.
Literatura
GIGLIERANO, Vitale. Analysis and Practise in a Dynamic Environment. Mason : Thomson Learning, 2002. ISBN 0-324-07296-1.PILÍK, M. Business-to-Business Marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,, 2006. ISBN 80-7318-452-4.GIGLIERANO, Vitale. Business-to-Business Marketing: Analysis and Practise in a Dynamic Environment. Mason : Thomson Learning, 2002. ISBN 0-324-07296-1.REEDER, Robert R. Industrial Marketing - Analysis, Planning and Control. London : Prentice-Hall International, 1991. ISBN 0-13-457482-6.Kotler, Philip. Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha : Victoria Publishing, 1992. ISBN 8085605082.Kotler, Philip. Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2003. ISBN 8072610821.Pilík, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. ISBN 8073183676.http://www.fool.com/research/2000/foolsden000825.htmPERREAULT, W. D. JR. and MCCARTHY, E. J. Basic Marketing: A Global - Managerial Approach. New York : McGraw hill, 2003. ISBN 0-07-240947-9.PERREAULT, William D.; McCARTHY, Jerome E. Basic Marketing: A Global Managerial Approach. New York : McGraw-Hill, 2002. ISBN 0-07-240947-9.Business-to-business marketing : strategies and implementation. New York : Palgrave, 2003. ISBN 033392195X.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky na zápočet - vypracování seminární práce dle požadavků vyučujícího, 80% aktivní účast na semináříchPožadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů
Garant
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.