Předmět Řízení vztahů se zákazníky (MUMM / PRVZ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / PRVZ - Řízení vztahů se zákazníky, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Názory na řízení vztahů ve firmě, vymezení problému aplikace řízení vztahů se zákazníky (CRM)2. Tradiční pojetí trhu a řízení vztahů se zákazníky3. Postavení ve firmě CRM v procesu vývoje marketingu4. Aplikace CRM na spotřebním, průmyslovým, obchodním a státním trhu5. CRM ve vztahu ke konkurenci6. CRM v době krize7. Loajalita zákazníků a její vliv na ziskovost podniku8. Hodnota zákazníka pro podnik, stanovení nákladů na zákazníka9. Hodnotový management a jeho fáze10. Tradiční směna versus zkušenosti spoluvytváření11. Rozvinutí spektra zkušeností spoluvytvářením12. Udržení zákazníků v době krize, zavádění CRM ve firmě13. Doporučený postup zavádění CRM poznatky z vlastního výzkumu a případové studie
Získané způsobilosti
Student má znalosti o významu řízení vztahů se zákazníky, včetně jeho historie a předpokládaného vývoje. Student získá předpoklady pro jeho praktickou aplikaci v podnikatelské činnosti i ve veřejném sektoru. Student dokáže uplatnit poznatky managementu a řízení podniku. Student využívá segmentačních a komunikačních aktivit pro efektivní řízení vztahů se zákazníky, včetně období krize. Student je způsobilý aplikovat metody pro úspěšnou implementaci řízení vztahů se zákazníky do organizace.
Literatura
KOZÁK, Vratislav. Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-02-6.DYCHÉ Jill. The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management, 1. vydání. New York: Harper, 2014. ISBN 078-534273062.KOSTOJOHN Scott , Mathew JOHNSON a Brian PAULEN. CRM Fundamentals. 1. vydání. Delhi: VK Publications. ISBN 978-1430235903.PRAHALAD, C., K., a Venkatram RAMASWAMY. Budoucnost konkurence. Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-126-7.LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kolektiv. Diferencované řízení vztahů se zákazníky 1. vydání. Praha. Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.
Požadavky
K získání zápočtu je nezbytná účast na semináři min. 80%, vypracování a obhájení seminární nebo jiné práce podle zadání na semináři. Pro získání klasifikovaného zápočtu je nutné zvládnutí učiva v rozsahu přednášek. Výsledné hodnocení bude zahrnovat hodnocení zadané práce na semináři a znalost učiva. Ověření znalosti učiva bude probíhat formou testu, podmínkou je jeho zvládnutí na minimálně 60 %.
Garant
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.