Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing v gastronomii a cestovním ruch (MUMM / T6MA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / T6MA - Marketing v gastronomii a cestovním ruch, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do marketingu gastronomie a cestovního ruchu a jejich specifika- Marketingové strategické plánování.- Marketingová strategie s důrazem na segmentaci a positioningng v cestovním ruchu a gastronomii.- Evaluace příležitostí v měnícím se politickém a ekonomickém prostředí; demografické a behaviorální dimenze globálních trhů.- Chování turistů a zlepšování informovanosti prostřednictvím marketingového výzkumu.- Tradiční marketingový mix a marketingový mix v cestovním ruchu.- Specifika služeb v cestovním ruchu a gastronomii; zákaznická hodnota.- Cenové záměry a strategie; celkové náklady zákazníka. 9.Integrované marketingové komunikace v cestovním ruchu.- Marketingové strategie turistických destinací.- Kooperace podniků služeb a jejich management.- Etický marketing v průmyslu cestovního ruchu a gastronomii.

Získané způsobilosti

Student má znalosti marketingových pojmů, umí identifikovat potřeby zákazníka, formulovat a implementova marketingové strategie pro cestovní ruch a gastronomii; student pochopí specifika cestovního ruchu a umí sestavit marketingový mix.

Literatura

Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Jakubíková, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.periodikum. Ekonom. periodikum. Hospodářské noviny. Kozák, Vratislav. Marketing I. Vyd. 3. upr. Zlín : Univerzita Tomáše Bative Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2006. ISBN 8073184397.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Morrison, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. ISBN 8085605902.Storbacka, Kaj. Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 807169813X.časopis. Trend marketing. Praha : Economia. BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. Praha : Management Press, 2004. ISBN 80-7261-114-3.

Požadavky

Požadavky na zápočet - vypracování marketingové studie restaturačního zařízení; sestavení SWOT analýzyPožadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů

Garant

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.