Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing v potravinářství (MUMM / T9MAP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / T9MAP - Marketing v potravinářství, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Potravinářský marketing a jeho specifika- Marketingové strategické plánování.- Marketingová strategie s důrazem na segmentaci a positioning v potravinářském sektoru- Evaluace příležitostí v měnícím se politickém a ekonomickém prostředí; demografické a behaviorální dimenze globálních trhů.- Chování spotřebitelů a zlepšování informovanosti prostřednictvím marketingového výzkumu.- Úloha značka v potravinářském sektoru.- Specifika služeb v potravinářství; zákaznická hodnota.- Cenové záměry a strategie; celkové náklady zákazníka.- Integrované marketingové komunikace.- Kooperace podniků služeb a jejich management.- Etický marketing v potravinářském sektoru

Získané způsobilosti

Student má znalosti marketingových pojmů, umí konstruovat vhodné metody k návrhu a realizaci marketingového mixu, specificky zaměřeného na potřeby potravinářského sektoru; pochopí specifika toku potravin od zemědělské výroby k finálnímu zákazníkovi a fungování zemědelsko-potravinových komodit. Aplikuje metody rozvoje produktu, stanovení ceny, stanovení distribučních cest a metod, výběr vhodného mixu marketingové komunikace k uspokojení potřeb zákazníka potravinářskými výrobky a zabezpečení konkurenceschopnosti organizace v prostředí současných potravinářských trhů. Student si osvojí metody výzkumu trhu s potravinami, výzkumu potřeb zákazníka, výzkumu konkurence a jejich implementaci do činností marketingově řízeného potravinářského podniku.

Literatura

Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Periodikum. Potravinářská revue. Periodikum. Potravinářský zpravodaj. Storbacka, Kaj. Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management. 1. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 807169813X.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetPožadavky na zápočet - vypracování marketingové studie vybrané potravinářské značky; Požadavky na zkoušku - písemný test, musí být napsán alespoň na 60 %, následuje ústní zkouška v rozsahu znalosti přednášek a seminářů

Garant

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.