Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing v gastronomii a cestoním ruchu (MUMM / TYMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / TYMA - Marketing v gastronomii a cestoním ruchu, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Úvod do marketingu- Současné marketingové prostředí- Strategické plánování a marketing- Informace pro marketingové rozhodování- Proces marketingového výzkumu- Chování zákazníků a segmetace trhu- Strategie produktu a služby. Zákaznická hodnota- Cenové strategie.Celkové náklady zákazníka- Distribuční strategie.Zákaznický komfort- Propagační strategie. Komunikace.- Nové trendy v marketingu. Globální dimenze marketingu- Marketing a společnost. Marketing malých podniků- Customer Relationship Management- Management marketingu v českých podnicích

Získané způsobilosti

Student se naučí definovat marketingové pojmy a konstruovat vhodné metody k návrhu a realizaci marketingového mixu, pochopí důležitost marketingové koncepce organizace, ať ziskové či neziskové. Důraz je kladen na rozvoj produktu, stanovení ceny, stanovení distribučních cest a metod, výběr vhodného mixu marketingové komunikace, s cílem uspokojení potřeb zákazníka a zabezpečení konkurenceschopnosti organizace v prostředí současných trhů. Student si osvojí základní metody marketingových analýz, výzkumu trhu, výzkumu potřeb zákazníka, výzkumu konkurence a jejich implementaci do činností marketingově řízeného podniku.

Literatura

TOMEK,G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0053-0. PERREAULT, W. D. Jr., McCARTHY, E. J. Basic Marketing: A Global - Managerial Approach, McGraw_Hill/Irwin, New York, 2002, ISBN 0-07-240947-9. KOZÁK, V., STAŃKOVÁ, P. Marketing I. Zlín, UTB, 2010. Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada, 2004. Kotler, Philip. Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2000. ISBN 8072610104.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R. Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-7169-813-X.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaAktivní účast na seminářích (80 %)Marketingová studie vybraného podniku, sestavení SWOT analýzy; písemná zpráva + prezentacePísemná a ústní zkouška

Garant

Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Vyučující

doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.