Předmět Marketing v gastronomii a cestoním ruchu (MUMM / TYMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUMM / TYMA - Marketing v gastronomii a cestoním ruchu, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Úvod do marketingu- Současné marketingové prostředí- Strategické plánování a marketing- Informace pro marketingové rozhodování- Proces marketingového výzkumu- Chování zákazníků a segmetace trhu- Strategie produktu a služby. Zákaznická hodnota- Cenové strategie.Celkové náklady zákazníka- Distribuční strategie.Zákaznický komfort- Propagační strategie. Komunikace.- Nové trendy v marketingu. Globální dimenze marketingu- Marketing a společnost. Marketing malých podniků- Customer Relationship Management- Management marketingu v českých podnicích
Získané způsobilosti
Student se naučí definovat marketingové pojmy a konstruovat vhodné metody k návrhu a realizaci marketingového mixu, pochopí důležitost marketingové koncepce organizace, ať ziskové či neziskové. Důraz je kladen na rozvoj produktu, stanovení ceny, stanovení distribučních cest a metod, výběr vhodného mixu marketingové komunikace, s cílem uspokojení potřeb zákazníka a zabezpečení konkurenceschopnosti organizace v prostředí současných trhů. Student si osvojí základní metody marketingových analýz, výzkumu trhu, výzkumu potřeb zákazníka, výzkumu konkurence a jejich implementaci do činností marketingově řízeného podniku.
Literatura
TOMEK,G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0053-0. PERREAULT, W. D. Jr., McCARTHY, E. J. Basic Marketing: A Global - Managerial Approach, McGraw_Hill/Irwin, New York, 2002, ISBN 0-07-240947-9. KOZÁK, V., STAŃKOVÁ, P. Marketing I. Zlín, UTB, 2010. Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada, 2004. Kotler, Philip. Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2000. ISBN 8072610104.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R. Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-7169-813-X.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaAktivní účast na seminářích (80 %)Marketingová studie vybraného podniku, sestavení SWOT analýzy; písemná zpráva + prezentacePísemná a ústní zkouška
Garant
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.