Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové strategie v CR (MUSKM / EHMS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUSKM / EHMS - Marketingové strategie v CR, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Obsah předmětu :- Specifika produktu cestovního ruchu. Nástroje a moderní strategie marketingu.- Analýza strategie uplatňování marketingového mixu různých pojetí a specifika jednotlivých součástí marketingového mixu v CR.- Vliv různých aspektů na volbu vhodné strategie (legislativa, velikost subjektu, obor podnikání, ekonomické podmínky atd.)- Marketingové strategie různých subjektů v CR (CK, hotely, hotelové řetězce, letecké společnosti, města, regiony, stát aj.).- Marketingové strategie měst a obcí, regionů. Strategie turistických marketingových regionů.- Internet, produkty software a uplatnění marketingových strategií.- Informační systémy v marketingových strategiích, technologické a komunikační procesy.- Strategie marketingového průzkumu a jeho vyhodnocení. Práce s výsledky průzkumu.- Marketingové strategie v konkurenčním prostředí zastupitelnosti služeb CR.- Marketingové strategie zaměřené na rozvoj produktů měst, obcí a středisek CR.- Marketingové strategie v projektech regionálních produktů.- Analýza marketingových strategií vybraných subjektů CR.

Získané způsobilosti

Studenti si zopakují a rozšíří poznatky v oblasti specifik marketingu v CR, ujasní si základní koncepce užívaných marketingových strategií a aplikací marketingového výzkumu. Budou schopni samostatné tvůrčí činnosti procesem konzultací a řešení úloh za podpory informačních serverů. Dosáhnou na nové poznatky specificky zaměřené na účinnou podporu rozvoje efektivního podnikání v CR.

Literatura

WTO. Agenda 21 for the Travel and Tourism Industry. WTO 1997, 1997. WTO. Marketing Tourism Destinations Online, Strategies for the Information Age. New York, 1999. Kerlinger F. Základy výzkumu chování. Academia, Praha, 1973.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočetZpůsob ukončení předmětu :Zápočet (sepsání a úspěšné obhájení a diskuse seminární práce, respektive studie)

Garant

RNDr. Bedřich Zimola, Ph.D.