Předmět Marketing 1 (MVOSE / AMAR1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / AMAR1 - Marketing 1, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- podstata, význam a obsah marketingu- historie marketingu, podnikatelské koncepce- prostředí marketingu - vnitřní a vnější vlivy- marketingový informační systém, marketingový výzkum- chování kupujících- trh, cílený marketing- výrobek a jeho životní cyklus- cena, cenová politika- marketingová komunikace a stimulace- distribuce, prodejní cesty
Získané způsobilosti
Osvojení základních znalostí jednotlivých částí marketingové teorie, po absolvování předmětu bude student schopen pochopit a definovat podstatu marketingu a porozumět marktingové koncepci včetně její aplikace v praxi.
Literatura
E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.Časopisy Marketing Magazine, Marketing a komunikace, Marketing a Media, Strategie, Trend marketing. Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Foret M. a kol. Marketing - základy, principy. Brno : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0790-6.Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočetStudenti prezenční formy studia:* Písemný test z probrané látky - 60% správných odpovědí* 80% účasti na cvičeních* Prezentace na cvičeních (ústní + Power Point, zpracování seminární práceStudenti kombinované formy studia:Seminární prácePísemný test z probrané látky - minimálně 60% správných odpovědí)
Garant
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.doc. Ing. Josef Kubík, CSc.