Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 3 (MVOSE / AMAR3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / AMAR3 - Marketing 3, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- analýza konkurence firmy, její vyhodnocení a tvorba marketingových strategií- měření, analýza a předvídání trní poptávky- segmentace, volba cílových trhů a tvorba marketingové strategie pro diferenciaci a umístěnímarketingové nabídky- vývoj, testování a uvedení nového produktu na trh- řízení produktů prostřednictvím životního cyklu, výrobkových řad, značek a obalu- tvorba cenových strategií a volba distribučních cest- analýza spotřebitelských trhů a jejich kupního chování- analýza trhu organizací a jejich kupního chování

Získané způsobilosti

Student se po absolvování studia osvojí hlubší znalosti marketingové teorie a rozvíjí své kompetence v oblasti teorie a praxe marketingu. Na praktických příkladech aplikuje teoretické poznatky do konkrétních řešení ekonomické reality a praxe

Literatura

E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.Odborné časopisy. Marketing a komunikace, Strategie, Trend Marketing. Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.Hanzelková, A. a kol. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha : C.H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-120-8.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaStudenti prezenční formy studiaPožadavky k zápočtu:- písemný test z učiva daného semestru - minimálně 60 % správných odpovědí- 80% účast na cvičeních- prezentace na cvičeních (ústní + PowerPoint), seminární práce- účast na týmové práci na cvičeníchPožadavky ke zkoušce:Ústní přezkoušení z učiva daného semestru.Studenti kombinované formy studiaPožadavky k zápočtu:Seminární prácePísemný test z učiva daného semestru - minimálně 60 % správných odpovědíPožadavky ke zkoušce:Ústní přezkoušení z učiva daného semestru.

Garant

doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Vyučující

Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.doc. Ing. Josef Kubík, CSc.