Předmět Marketingový výzkum 1 (MVOSE / AMAV1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / AMAV1 - Marketingový výzkum 1, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Marketingový výzkum - definice, formy, význam- Metodika marketingového výzkumu- Primární výzkum - dotazování, pozorování, experiment- Výzkumná taktika a její nástroje. Anketa, dotazník, rozhovor- Zásady dotazování, typy a druhy otázek.- Měření postojů škálováním.- Využití nepřímých projekčních technik.- Pozorování, halové testy, záhadné nakupování.- Výběr objektu zkoumání. Základní soubor a problematika výběrového souboru.- Sekundární výzkum. Význam a využití sekundárního výzkumu. Počítačové databáze a katalogy firem. Ostatní zdroje informací. Internet jako specifický zdroj sekundárních informací. Agenturní výzkum. Panel domácností a prodejen. Omnibusový výzkum a jeho specifika.- Výzkum celkové tržní situace. Výzkum subjektů trhu. Konjunkturální výzkum.- Analýza dat.- Zpracování závěrečné zprávy, její prezentace.- Etické aspekty provádění marketingového výzkumu (Etický kodex).
Získané způsobilosti
Student má znalosti o základních pojmech z marketingového výzkumu, orientuje se v marketingových metodách výzkumu trhu. Je schopný zrealizovat anketní a dotazníkové šetření, včetně zpracování a analýzy údajů a jejich následné interpretace.
Literatura
E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Kozel, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 802470966X.Kubíčková, M. Průzkum trhu. Zlín : VOŠE, 1999. Odborné časopisy: Marketing a komunikace, Strategie. Foret, Miroslav. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703858.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočetÚčast na cvičeních minimálně 80 %.Průběžné plnění individuálních úkolů vyplývajících z probírané tématiky (sémantický diferenciál, škála párové komparace)Zpracování seminární práce v průběhu semestru a její prezentace
Garant
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.