Předmět Marketingový výzkum 2 (MVOSE / AMAV2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / AMAV2 - Marketingový výzkum 2, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Výzkum trhu- (definování trhu, segmentace trhu, charakteristika trhu, prognózování vývoje trhu, metody prognózování, metoda extrapolace, význam výzkumu trhu pro marketingová rozhodnutí)- Výzkum nástrojů marketingového mixu- Výrobkový výzkum (výrobek, značka, obal)- Výzkum komunikace a distribuce- Výzkum v oblasti cen- Výzkum propagaceo- Výzkum spokojenosti zákazníkůo- Typické marketingové studie: zjišťování tržního potenciálu, segmentační studie, analýza prodeje, studie k zavádění nového produktu na trh, analýza imageo- Případové studie
Získané způsobilosti
Student je schopný orientovat se v metodách využívaných pro testování nástrojů marketingového mixu. Ovládá metody vyhledávání námětů. Dovede aplikovat své znalosti na samostatném projektu.
Literatura
E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada, 2003. Kozel, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 802470966X.Kubíčková, M. Průzkum trhu. Zlín : VOŠE, 1999. Bártová, H., Bárta, V., Koudelka, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha : VŠE, 2007. ISBN 978-80-245-0778-1.Odborné časopisy. Marketing a komunikace, Strategie. Mozga, J. Marketingový výzkum. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. ISBN 80-7041-471-5.Foret, Miroslav. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703858.Zbořil, Kamil. Marketingový výzkum : metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha : VŠE, 1998. ISBN 8070793945.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.Koudelka, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. [Praha] : Professional Publishing, 2005. ISBN 80-86419-76-2.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaÚčast na cvičeních a seminářích minimálně 80 %.Zpracování seminární práce v průběhu semestru a její prezentaceProjektový úkolObhajoba projektu, rozprava.
Garant
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.