Předmět Seminář z cestovního ruchu (MVOSE / ASCR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / ASCR - Seminář z cestovního ruchu, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Nástroje marketingu cestovního ruchu (cena, distribuce, produkt, programování a vytváření package, informační a komunikační technologie, propagace)- Vybrané aplikace marketingu v cestovním ruchu- Marketing atraktivit- Marketing cestovních kanceláří a touroperátorů- Marketing destinací- Marketing dlouhodobě udržitelného rozvoje CR- Marketingové strategie leteckých společností- Yield management- Marketing cestovního ruchu na Internetu- Marketing ubytovacích služeb- Specifika marketingu cestovního ruchu- Trh cestovního ruchu- Technika zahraničních zájezdů (rozdělení zájezdů, trasování, stanovení programu, zajišťování služeb u dodavatelů, kalkulace zájezdů)
Získané způsobilosti
Student se orientuje v problematice aplikovaného marketingu zaměřeného na jednotlivé obory cestovního ruchu (služby volného času, ubytování, stravování, cestovní kanceláře a cestovní agentury, návštěvnické atraktivity atd.) Chápe i některé nové problémy v rámci CR jako je kvalita, etika, "zelené" otázky.
Literatura
Horner, Susan. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Orieška, J. Kongresový cestovní ruch. Praha : Idea Servis, 1999. ISBN 80-85970-27-9.Orieška, J. Metodika činnosti průvodce CR. Praha : Idea Servis, 1994. Kunešová, E., Farková, B. Technika zahraničních zájezdů. Praha : Idea Servis, 2001. ISBN 80-85970-33-3.Királová, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Ekopress, 2003. Királová, A. Marketing hotelových služeb. Ekopress, 2002. Palatková, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Grada, 2006.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočetAktivní a tvůrčí práce studenta na semináři, minimálně 80 % docházka, zápočtový test nad 50%, týmová práce na přípravě a kalkulaci zájezdu, seminární práce s prezentací.
Garant
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.