Předmět Marketing (MVOSE / BMAF)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / BMAF - Marketing, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Podstata, význam a obsah marketingu.- Historie marketingu, podnikatelské koncepce.- Prostředí podniku - vnitřní a vnější vlivy.- Marketingový informační systém.- Marketingový výzkum.- Chování kupujících.- Trh, cílený marketing.- Výrobek a jeho životní cyklus.- Cena, cenová politika.- Marketingová komunikace a stimulace.- Prodejní cesty, distribuce.
Získané způsobilosti
Osvojení základních znalostí jednotlivých částí marketingové teorie, po absolvování předmětu bude student schopen pochopit a definovat podstatu marketingu a porozumět marktingové koncepci včetně její aplikace v praxi.
Literatura
E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Foret M. a kol. Marketing - základy, principy. Brno : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0790-6.Odborné časopisy. Marketing a komunikace, Strategie, Trend Marketing. Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška* písemný test z probrané látky - minimálně 60 % správných odpovědí * 80% účast na cvičeních* prezentace na cvičeních (ústní + PowerPoint)* účast na týmové práci na cvičeních
Garant
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.