Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 2 (MVOSE / BMAR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / BMAR2 - Marketing 2, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Strategické plánování.- SWOT analýza, GE analýza, hodnocení portfolia firmy.- Marketingové strategie.- Marketing služeb - tvorba a distribuce služeb, marketingový mix ve službách, produktivita služeb, vkalita, kapacita a poptávka po službách- Marketing neziskového sektoru.- Hodnocení a kontrola výsledků marketingu

Získané způsobilosti

Osvojení a rozvoj znalostí částí marketingové teorie zejména v oblasti strategického marketingového plánování, po absolvování předmětu bude student schopen pochopit a definovat podstatu strategického řízení marketingu a porozumět marktingové koncepci včetně její aplikace v praxi, zejména v oblasti služeb a neziskového sektoru.

Literatura

E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.Časopisy Marketing Magazine, Marketing a komunikace, Marketing a Media, Strategie, Trend marketing. Foret M. a kol. Marketing - základy, principy. Brno : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0790-6.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.Hanzelková, A. a kol. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha : C.H. Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-120-8.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaPožadavky k zápočtu:- písemný test z učiva daného semestru - minimálně 60 % správných odpovědí - 80% účast na cvičeních- prezentace na cvičeních (ústní + PowerPoint)- účast na týmové práci na cvičeníchPožadavky ke zkoušce:Ústní přezkoušení z učiva daného semestru.

Garant

doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Vyučující

Ing. Růžena Vorlová