Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum 2 (MVOSE / BMAV2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVOSE / BMAV2 - Marketingový výzkum 2, Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Výzkum trhu- (definování trhu, segmentace trhu, charakteristika trhu, prognózování vývoje trhu, metody prognózování, metoda extrapolace, význam výzkumu trhu pro marketingová rozhodnutí)Výzkum nástrojů marketingového mixu- Výrobkový výzkum (výrobek, značka, obal)- Výzkum komunikace a distribuce- Výzkum v oblasti cen- Výzkum propagaceo- Výzkum spokojenosti zákazníkůo- Typické marketingové studie: zjišťování tržního potenciálu, segmentační studie, analýza prodeje, studie k zavádění nového produktu na trh, analýza imageo- Případové studie

Získané způsobilosti

Student je schopný orientovat se v metodách využíváných pro testování nástrojů marketingového mixu. Ovládá metody vyhledávání námětu. Aplikuje své znalosti na samostatném projektu.

Literatura

E-learningový kurz v LMS Moodle (viz seznam studijních opor pro KF). Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada, 2003. Kozel, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 802470966X.Kubíčková, M. Průzkum trhu. Zlín : VOŠE, 1999. Bártová, H., Bárta, V., Koudelka, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha : VŠE, 2007. ISBN 978-80-245-0778-1.Odborné časopisy. Marketing a komunikace, Strategie. Mozga, J. Marketingový výzkum. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. ISBN 80-7041-471-5.Foret, Miroslav. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703858.Zbořil, Kamil. Marketingový výzkum : metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha : VŠE, 1998. ISBN 8070793945.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.Koudelka, Jan. Segmentujeme spotřební trhy. 1. vyd. [Praha] : Professional Publishing, 2005. ISBN 80-86419-76-2.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaÚčast na cvičeních a seminářích minimálně 80 %.Zpracování seminární práce v průběhu semestru a její prezentaceProjektový úkolObhajoba projektu, rozprava.

Garant

Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Hana Brišová