Předmět Doktorský seminář I. (CV / DS1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CV / DS1 - Doktorský seminář I., Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Student-doktorand prezentuje výsledky svého tvůrčího zkoumání za první rok doktorského studia na kolokviu, které probíhá formou skupinové diskuse s ostatními studenty doktorského studijního programu. Zkoušející ověřuje nejen teoretické znalosti doktorandů, ale i jejich schopnost interaktivně reagovat v konfrontaci s ostatními studenty.
Získané způsobilosti
Student umí veřejně vystupovat a prezentovat výsledky svého tvůrčího zkoumání za první rok doktorského studia. Je schopen získávat zpětnou vazbu k výsledkům své vědecké práce a tuto reflektovat. Aktivně se zapojuje do skupinové diskuse s ostatními studenty doktorského studijního programu a prezentuje své názory. Je schopen sebereflexe a objektivního zhodnocení úrovně aplikované metodologie. Vyhodnocuje slabiny a silné stránky svého projektu.
Literatura
CHRÁSKA, M. Hypotézy a jejich ověřování v klasických pedagogických výzkumech. Olomouc: Votobia, 2005. Disman, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost : příručka pro uživatele. 3. vyd. Praha : Karolinum, 2000. ISBN 8024601397.Miovský, M., Čermák, I., Řehan, V. (eds.). Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. III. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004. Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracovávání dat. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-123-9.CHRÁSKA, M. ml. Uplatnění vícerozměrných statistických metod v pedagogickém výzkumu. Olomouc: Votobia, 2005. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. Chráska, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet.Předložení projektu disertační práce, ve kterém student prezentuje výsledky svého tvůrčího zkoumání za první rok doktorského studia. Aktivní účast na skupinovém setkání spojená s vystoupením, prezentací a následnou diskusí nad bádanou problematikou.
Garant
prof. PhDr. Peter Gavora, CSc.doc. Mgr. Soňa Vávrová, Ph.D.