Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ekonomie a management (UMJL / EMADI)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UMJL / EMADI - Ekonomie a management, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Ekonomie jako vědní disciplína- Trh a tržní mechanismus- Teorie chování spotřebitele- Teorie výroby. Výrobní faktory- Firma a konkurence.- Typologie firem- Trh výrobních faktorů- Měření národohospodářských výsledků- Inflace a nezaměstnanost- Ekonomický růst a rozvoj- Hospodářský cyklus- Fiskální politika- Monetární politika- Mezinárodní obchod- Tržní selhání a zásahy státu- Předmět managementu, jeho formování a rozvoj v novém tisíciletí- Podnikání jako hospodářský objekt řízení- Funkce řízení a jejich uplatňování- Osobnost a kompetence pro práci manažera- Motivace a řízení- Self management a Time management v práci manažera- Úloha personálního řízení v systému řízení podniku- Vyhledávání, výběr, příjem, adaptace pracovníků- Odborná příprava a profesionální rozvoj pracovníků- Vznik a vývoj marketingu, základní pojmy- Řízení marketingového procesu- Distribuce- Služby a jejich vlastnosti- Model chování spotřebitele a kupní rozhodování- Marketingová komunikace- Marketingové technologie- Marketingový výzkumný systém a proces marketingového výzkumu

Získané způsobilosti

Student prokáže znalosti z oblasti ekonomie, managementu a marketingu a jejich aplikací.

Literatura

Porvazník, Ján. Celostní management. 4., přeprac. a dopl. vyd. Bratislava : IRIS, 2010. ISBN 978-80-89256-48-8.Chovancová, Miloslava. Marketing II. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2006. ISBN 80-7318-380-3.Dohnalová, Z. Mikroekonomie pro bakalářské studium. Zlín, 2009. GREGAR, A. Personální management - vybrané kapitoly. Zlín: UTB, 2010. ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. Zlín : UTB, 2003. Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 2., nezm. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.

Požadavky

Požadavky na studenta budou zveřejněny nejpozději dva měsíce před konáním bakalářské státní závěrečné zkoušky na stránkách Ústavu anglistiky a amerikanistiky.

Garant

doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.