Předmět Odborný jazyk 3 (UMJL / OJA3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UMJL / OJA3 - Odborný jazyk 3, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Management. Trendy řízení- Marketing - podstata, historický vývoj- Marketingový průzkum- Analýza kupního chování spotřebitelských trhů a trhu organizací- Marketingový mix - produkt, cena, distribuce, propagace- Marketingová strategie a taktika. Vztahy s veřejností- Obchodní metody. Distribuční cesty
Získané způsobilosti
Absolvování kurzu umožní studentovi prohloubit znalosti slovní zásoby a terminologie obchodní angličtiny.
Literatura
MacKenzie, Ian. English for Business Studies. Cambridge University Press, 2010. ISBN 978-0-521-74341-9.Emmerson, Paul. Business English Handbook - Advanced. Oxford: Macmillan, 2007. ISBN 978-1-40508605-9.Baade, Kate - Holloway, Christopher. Business Result Advanced, Student´s Book. OUP, 2009. ISBN 9780194768191.Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use (Advanced). Cambridge: CUP, 2004. ISBN 978-0521540704.Čapková, Halka a kol. English for Economists. Praha, 2002. ISBN 80-86119-52-1.Emmerson, Paul. Management Lessons for learners of English. 2012. ISBN 978-1-908722-03-4.
Požadavky
Účast na seminářích (80%), tolerovány dvě absence.Aktivní účast v seminářích.Příprava zadaných úkolů (v případě nepřítomnosti si student sám zjišťuje úkoly a probranou látku, neúčast není omluvou).V případě, že student neplní vyučujícím zadané úkoly, je mu odečteno 5 bodů ze závěrečného testu.Vypracování prezentace na zadané téma a její přednesení.Složení závěrečného testu (60%).
Garant
Mgr. Petr Dujka