Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Obecná andragogika (UPV / BAKOA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPV / BAKOA - Obecná andragogika, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět je součástí SZZ a student tak prezentuje znalosti, které získal během studia bakalářského studijního programu.Bližší informace ohledně tematických okruhů jednotlivých oborových disciplín na stránkách FHS UTB.

Získané způsobilosti

Hlavním cílem bakalářské zkoušky z andragogického myšlení je ověřit, že student úspěšně zvládl studovaný obor, že umí aktivně používat moderní metody a poznatky z oboru, a že si osvojil nezbytné odborné dovednosti, znalosti a kompetence, jež dále využije v praxi či v navazujícím studiu.

Literatura

USHER, R.; BRVANT, I.; JOHNSTON, R. Adult education and the postmodern challenge. London a New York: Routledge, 1997. Beneš, Milan. Andragogika : filozofie - věda. Praha : Eurolex Bohemia, 2001. ISBN 8086432033.BENEŠ, M. Andragogika. Teoretické základy. Praha: Eurolex Bohemia, 2003. LEIRMAN, W. Čtyři kultury ve vzdělávání. Praha, 1996. Škoda, K. Kapitoly dějin andragogiky. Praha: UK,, 1996. ISBN 80-7184-326-1.WALTEROVÁ, E. Kurikulum (Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě). Brno: MU, 1994. KOLEKTIV AUTORŮ. Lidské zdroje v České republice. Praha: Národní vzdělávací fond, 1999. STÖRING, H. J. Malé dějiny filozofie. Kostelní Vydří: Karmelitánské nakladatelství, 2000. ISBN 80-7192-500-2 .HALEČKA, T.; TOKÁROVÁ, A. Metodologický význam princípu interdisciplinárnosti vo vedách o vzdelaní a výchove dospelých. Olomouc: UP, 1998. PASCH, M.; GARDNER, T.G. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998. JARVIS, P. Paradoxes of Learning. San Francisco, 1992. ZNEBEJÁNEK, F. Podmínky rozvoje andragogiky: konstruktivistický přístup. Olomouc: UP, 1998. CIPRO, M. Průvodce dějinami výchovy. Praha, 1984. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5.ČTVERÁK, V.; ČADSKÁ, M. Stručný průvodce dějinami pedagogiky. Praha: Karolinum, 2001. KNOWLES, M. S. The modern practice of adult education. London, 1980. JARVIS, P. The Theory and Practise of Learning. London, 1998. BENEŠ, M. Úvod do andragogiky. Praha: Karolinum, 2003. ISBN 80-7184-542-6.

Požadavky

Podmínky jsou dány Studijním a zkušebním řádem UTB ve Zlíně (dále jen ?SZŘ?), Směrnicí FHS doplňující SZŘ UTB ve Zlíně, směrnicí rektora ke SZZ na UTB ve Zlíně v platném znění. Studium se řádně ukončuje splněním všech studijních povinností v příslušném studijním programu. Ukončení posledního ročníku bakalářského/navazujícího magisterského studijního programu je podmínkou pro připuštění ke SZZ.

Garant

doc. PhDr. Mgr. Jaroslav Balvín, CSc.