Předmět Obecná andragogika (UPV / BAKOA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPV / BAKOA - Obecná andragogika, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Předmět je součástí SZZ a student tak prezentuje znalosti, které získal během studia bakalářského studijního programu.Bližší informace ohledně tematických okruhů jednotlivých oborových disciplín na stránkách FHS UTB.
Získané způsobilosti
Hlavním cílem bakalářské zkoušky z andragogického myšlení je ověřit, že student úspěšně zvládl studovaný obor, že umí aktivně používat moderní metody a poznatky z oboru, a že si osvojil nezbytné odborné dovednosti, znalosti a kompetence, jež dále využije v praxi či v navazujícím studiu.
Literatura
USHER, R.; BRVANT, I.; JOHNSTON, R. Adult education and the postmodern challenge. London a New York: Routledge, 1997. Beneš, Milan. Andragogika : filozofie - věda. Praha : Eurolex Bohemia, 2001. ISBN 8086432033.BENEŠ, M. Andragogika. Teoretické základy. Praha: Eurolex Bohemia, 2003. LEIRMAN, W. Čtyři kultury ve vzdělávání. Praha, 1996. Škoda, K. Kapitoly dějin andragogiky. Praha: UK,, 1996. ISBN 80-7184-326-1.WALTEROVÁ, E. Kurikulum (Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě). Brno: MU, 1994. KOLEKTIV AUTORŮ. Lidské zdroje v České republice. Praha: Národní vzdělávací fond, 1999. STÖRING, H. J. Malé dějiny filozofie. Kostelní Vydří: Karmelitánské nakladatelství, 2000. ISBN 80-7192-500-2 .HALEČKA, T.; TOKÁROVÁ, A. Metodologický význam princípu interdisciplinárnosti vo vedách o vzdelaní a výchove dospelých. Olomouc: UP, 1998. PASCH, M.; GARDNER, T.G. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998. JARVIS, P. Paradoxes of Learning. San Francisco, 1992. ZNEBEJÁNEK, F. Podmínky rozvoje andragogiky: konstruktivistický přístup. Olomouc: UP, 1998. CIPRO, M. Průvodce dějinami výchovy. Praha, 1984. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5.ČTVERÁK, V.; ČADSKÁ, M. Stručný průvodce dějinami pedagogiky. Praha: Karolinum, 2001. KNOWLES, M. S. The modern practice of adult education. London, 1980. JARVIS, P. The Theory and Practise of Learning. London, 1998. BENEŠ, M. Úvod do andragogiky. Praha: Karolinum, 2003. ISBN 80-7184-542-6.
Požadavky
Podmínky jsou dány Studijním a zkušebním řádem UTB ve Zlíně (dále jen ?SZŘ?), Směrnicí FHS doplňující SZŘ UTB ve Zlíně, směrnicí rektora ke SZZ na UTB ve Zlíně v platném znění. Studium se řádně ukončuje splněním všech studijních povinností v příslušném studijním programu. Ukončení posledního ročníku bakalářského/navazujícího magisterského studijního programu je podmínkou pro připuštění ke SZZ.
Garant
doc. PhDr. Mgr. Jaroslav Balvín, CSc.