Předmět Working With Disabled People (UPV / EP9TP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPV / EP9TP - Working With Disabled People, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
-Osobnost dětí/dospívajících s hendikepem-Psychický vývoj dětí a dospívajících s různými druhy postižení-Socializace dětí a dospívajících s různými druhy postižení-Techniky/metody práce s dětmi/s dospívajícími s různými druhy postižení-Prevence. Systém speciálně-pedagogické péče v naší republice (Polsko, Slovensko ...znamená to, že studenti by měli přinést nějaké informace o speciálně-pedagogické péči v jejich republice a naopak získat informace o systému speciálně pedagogické péče v naší republice)
Získané způsobilosti
Student má znalosti o základních druzích postižení má znalosti o dětech a dospívajících s vývojovými zvláštnostmi v případech některých druhů postižení má znalosti o síti vzdělávacích, diagnostických a poradenských služeb pro děti a dospívající s různými druhy postižení v naší i ve své zemi má znalosti o základních metodách práce s dětmi a s dospívajícími s různými druhy postižení má přehled o některých terapiích, které jsou užívány při práci s některými druhy postižení má přehled o moderních kompenzačních pomůckách, které jsou užívány pro děti a dospívající s různými druhy postižení
Literatura
HORT, V., HRDLIČKA, M., KOCOURKOVÁ, J. A KOL. Dětská a adolescentní psychiatrie. BYRNE, P. Philosophical and Ethical Problems in Mental Handicap. SVOBODA, M. Psychopatologie a psychiatrie. VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Vágnerová,M. Vývojová psychologie. dětství, dospělost, stáří. Praha : Portál. 2000. SLOWÍK, J. Speciální pedagogika. Praha: Grada, 2007.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet.Podmínkou absolvování předmětu je 60 % úspěšnost v závěrečném písemném testu a absolvování konkrétní praktické činnosti s dětmi ve zvolené instituci.Student vypracuje seminární práci na zvolené téma. Seminární práce by studenti měli představit a diskutovat s jinými studenty v hodinách podobných předmětů, např. v předmětu "Sociální patologie".
Garant
PhDr. Hana Včelařová