Předmět Diplomový seminář I (UPV / PP9DS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UPV / PP9DS - Diplomový seminář I, Fakulta humanitních studií, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Na základě doporučení studenti pracují na své diplomové práci.- Využívají poznatky z literatury a absolvované praxe.- V rámci praktické části student prokazuje schopnost vést výzkum a využívat při tom kvantitativní (za použití statistického programu) i kvalitativní metody.
Získané způsobilosti
Student prokáže základní znalost metodologie, orientaci v literatuře, odliší kvalitativní a kvantitativní výzkum. Dokáže zpracovat projekt diplomové práce.
Literatura
MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2000. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. ŠVEC, V., HRBÁČKOVÁ, K. Průvodce metodologií pedagogického výzkumu. MAŇÁK, J., ŠVEC, Š., ŠVEC, V. (eds.) . Slovník pedagogické metodologie. ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. a kol. Učební materiály pro kvalitativní výzkum v pedagogice. PUNCH, K. F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. SPOUSTA, V. et al. Vademekum autora odborné a vědecké práce. Brno: PF MU,, 2000. PUNCH, K. F. Základy kvantitativního šetření. Praha, 2008. ISBN 978-80-7367-381-9.Gay, L. R. Educational research : competencies for analysis and applications. 9th ed. Upper Saddle River : Pearson, 2009. ISBN 978-0-13-233877-6.Chráska, M. K současným trendům pedagogického výzkumu ve světě. Olomouc : UP, 1995. ISBN 80-7067-469-5.MIOVSKÝ, M., ČERMÁK, I., CHRZ, V. (eds.) . Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku I. Olomouc: UP, 2005. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracovávání dat. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-123-9.KERLINGER, F. N. Základy výzkumu chování: pedagogický a psychologický výzkum. Praha, Academia. 1972. Chráska, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého (novější vydání - 2004), 1998.
Požadavky
Podmínkou splnění předmětu je soustavná a systematická práce na diplomové práci a pravidelné konzultace s vedoucím diplomové práce. Student prezentuje dílčí závěry empirické části práce. Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet.
Garant
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.prof. PhDr. Miroslav Chráska, CSc.