Předmět Počítačové metody 3D animace 4 (KAAT / 3DPN4)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAT / 3DPN4 - Počítačové metody 3D animace 4, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- systém kloubů a kostí- dopřední, inversní a reversní kinematika- vtváření kloubů a koster, jejich spojení s povrchem postavy, objektu, úprava hmotností- rigging- principy animace pomocí IK a Spline IK- semestrální práce: vytvoření kostry pro jednoduchou postavu rigging a její animace pohybové figury v čase a prostoru
Získané způsobilosti
Praktické osvojení si animace pomocí koster v 3D programu (Maya), které jsou předpokladem k samostané práci pro pokročilé postupy při animaci v 3D programu (Maya)
Literatura
Autodesk: Maya On Line Help, Tutorials. Derakhshani, Dariush. Maya : průvodce 3D grafikou. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1253-9.Jim Lammers, Lee Gooding. Maya 4 kompletní průvodce. SooftPress Praha, 2002. ISBN 80-86497-30-5.Riddell, Danny. MAYA 5 pro Windows a Macintosh : názorný průvodce. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 8072269569.www.mayalearningtools.com. www.youtube.com.
Požadavky
- docházka 80%- odevzdání semestrální práce
Garant
Mgr. Lukáš Gregor, Ph.D.
Vyučující
MgA. Petr Jindra