Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér animované tvorby 7 (KAAT / AAT7)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAT / AAT7 - Ateliér animované tvorby 7, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Systematické zkvalitňování dosavadních znalostí jednotlivých složek v animované tvorbě.- Forma, styl, technologie ve shodě s povahou námětu.- Estetika věci - umělecká hodnota díla, vhled do problematiky estetiky v animované tvorbě.- Smysl modernosti.- Provázanost priorit - umělecká hodnota a etika a jaký je normativ trendu v animované tvorbě.- Obrazová promluva na základě ustálených konvenčních kódů nebo kódů nově vytvořených.- Forma - typizace kódů a funkce - platnost kódů.- Flexibilita, podbízivost - vstup módní výkonné moci a spekulace.- Forma výuky je prováděna na základě teoretické části a ateliérových konzultací.- Teoretická práce zaměřená na oblast animované komerční tvorby.

Získané způsobilosti

Student umí systematicky uplatňovat specifika filmové řeči v animované tvorbě.

Literatura

Monaco, James. Jak číst film : svět filmů, médií a multimédií : umění, technologie, jazyk, dějiny, teorie. 1. vyd. Praha : Albatros, 2004. ISBN 80-00-01410-6.Eco, Umberto. Meze interpretace. 1. české vyd. Praha : Karolinum, 2004. ISBN 80-246-0740-9.Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.Hitchcock, A., Truffaut, F. Rozhovory Hitchcock - Truffaut. Praha : Čs. filmový ústav, 1987. Eco, U. Skeptikové a těšitelé. Praha : Svoboda, 1995. ISBN 80-205-0472-9.Zeman, Jan. Ve spárech reklamy. Praha : Grada, 1994. ISBN 80-7169-097-X.Mathausová, Milena. 12 pádů scénáristiky. Praha : Victoria Publishing, 1996. ISBN 80-7187-071-4.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetPraktická vybavenost pro práci v animačních programech, výtvarná vyspělost a znalost filmové promluvy. Pokud student nesplní zadaná ateliérová cvičení nebude přijata ani jeho semestrální práce. Student nebude z předmětu hodnocen. Hodnocení práce studenta je podmíněno jeho 75-ti % účastí ve výuce.Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.

Garant

Mgr. Lukáš Gregor, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Lukáš Gregor, Ph.D.prof. Ondrej Slivka, ArtD.doc. ak. mal. Michal ZemanMgA. Jan Živocký