Předmět Počítačové metody - Cinema 4D 1 (KAAT / C4D1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAT / C4D1 - Počítačové metody - Cinema 4D 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- úvod do práce s 3D aplikací souřadnicový systém, body, hrany, polygony, primitiva atd.- ovládání programu základní orientace v menu, nástrojích, příkazech a nastaveních- práce s objekty primitiv- vytváření a modifikace křivek- NURBS objekty- polygonové objekty a jejich modifikace, základní nástroje pro polygonové modelování- materiály, textury, projekce textur, UV-mapy- základy svícení scény, nastavení kamery- základy nastavení renderingu, obrazový výstup- vytvoření 3D modelu s pomocí již zvládnutých technik jednoduchý mechanický stroj
Získané způsobilosti
Po absolvování kurzu se student orientuje v programu Cinema 4D a je schopen ovládat jeho základní funkce. Rozumí primárním principům a postupům modelování, texturování, svícení, renderování. Je schopen v programu vytvořit jednoduchý 3D model a jeho obrazový výstup.
Literatura
KOENIGSMARCK, Arndt von. Cinema 4D R10: praktický výukový kurz. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2.Kontextová nápověda k programu Cinema 4D. Kontextová nápověda k programu Cinema 4D. Kontextová nápověda k programu Cinema 4D. Kontextová nápověda k programu Cinema 4D. KERLOW, Isaac Victor. Mistrovství 3D animace: ovládněte techniky profesionálních filmových tvůrců. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2717-9.
Požadavky
- účast na seminářích, přednáškách - 70%- aktivita studenta- odevzdání semestrální práce (jednoduchý 3D model vytvořený v programu Cinema 4D)- zakončení předmětu zápočtem
Garant
Mgr. Lukáš Gregor, Ph.D.