Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačové metody - 3D Max 1 (KAAT / P3DM1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAT / P3DM1 - Počítačové metody - 3D Max 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Práce se scannerem (rozlišení, barevné módy, export do programu Adobe Photoshop)- Aura/Mirage - seznámení se s prostředím: nastavení osobní konfigurace (formát, framerate), nástroje, projektové okno, vrstvy, průhlednost (simulace prosvětlovacího pultu), práce s časovou osou, import fází, klíčování a čištění obrazu- Adobe After Effects - vysvětlení klíčovaného pohybu, pracovní prostředí programu (projekt - kompozice), import souborů ve vrstvách, časová osa, základní funkce vrstvy (kotevní bod, pohyb, rotace, změna měřítka, průhlednost), jednoduchý pohyb- Adobe Premiere - seznámení se s prostředím programu, tvorba projektu, export, komprimované a nekomprimované video

Získané způsobilosti

Studentz má základní dovednosti potřebné pro tvorbu 2D animace pomocí scanneru, animační techniky pro kreslenou a ploškovou animaci.

Literatura

Stanislav Ulver (ed.). Animace a doba 1955-2000. 2004. Kerlow, Isaac Victor. Mistrovství 3D animace : [ovládněte techniky profesionálních filmových tvůrců!]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2717-9.Dovnikovič, B. Škola kresleného filmu. Praha : Institut výchovy a vzdělávání pracovníků ČST, 1986.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetDocházka minimálně 80%, praktické zvládnutí probírané látky, aktivní účast na hodinách. Předmět je zakončen zápočtem.

Vyučující

Bronislav Vavřinka, DiS.