Předmět Počítačové metody - 3D Max 2 (KAAT / P3DM2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAT / P3DM2 - Počítačové metody - 3D Max 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Zvolení vhodné animační techniky a programu vzhledem k tématu a povaze zadané práce- Kombinace a vzájemná spolupráce mezi programy Aura/Mirage a Adobe After Effects- Export sekvence s průhledností (použití Alpha kanálu) z Aury- Import do After Affects, práce s kompozicemi a jejich kombinace
Získané způsobilosti
Student má rozšířené znalosti v 2D digitální animaci a umí zpracovat v animačních programech jednotlivé úkoly zadané v předmětu Ateliér animované tvorby.
Literatura
Stanislav Ulver (ed.). Animace a doba 1955-2000. 2004. Derakhshani, Dariush. Maya : průvodce 3D grafikou. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1253-9.Kerlow, Isaac Victor. Mistrovství 3D animace : [ovládněte techniky profesionálních filmových tvůrců!]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2717-9.Dovnikovič, B. Škola kresleného filmu. Praha : Institut výchovy a vzdělávání pracovníků ČST, 1986.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetDocházka minimálně 80%, praktické zvládnutí probírané látky, aktivní účast na hodinách.Předmět je zakončen zápočtem.
Vyučující
Bronislav Vavřinka, DiS.