Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Počítačové metody - 3D Max 4 (KAAT / P3DM4)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAT / P3DM4 - Počítačové metody - 3D Max 4, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- tvorba skelegonů, transformace skelegonů v kosti- tvorba weight map a morph map- nastavení a omezení kostí, inverzní kinematika

Získané způsobilosti

Student má základní znalosti v 3D digitální animaci a umí je aplikovat v jednoduchých cvičeních.

Literatura

www.puffandlarkin.com - podrobně vypracovaný tutorial pro tvorbu a aplikaci humanoidní kostry v modelu.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetDocházka minimálně 80%, praktické zvládnutí probírané látky, aktivní účast na hodinách.Docházka minimálně 80%, praktické zvládnutí probírané látky, aktivní účast na hodinách.Předmět je zakončen zápočtem.

Vyučující

Bronislav Vavřinka, DiS.