Předmět Počítačové metody - 3D Max 4 (KAAT / P3DM4)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAT / P3DM4 - Počítačové metody - 3D Max 4, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- tvorba skelegonů, transformace skelegonů v kosti- tvorba weight map a morph map- nastavení a omezení kostí, inverzní kinematika
Získané způsobilosti
Student má základní znalosti v 3D digitální animaci a umí je aplikovat v jednoduchých cvičeních.
Literatura
www.puffandlarkin.com - podrobně vypracovaný tutorial pro tvorbu a aplikaci humanoidní kostry v modelu.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetDocházka minimálně 80%, praktické zvládnutí probírané látky, aktivní účast na hodinách.Docházka minimálně 80%, praktické zvládnutí probírané látky, aktivní účast na hodinách.Předmět je zakončen zápočtem.
Vyučující
Bronislav Vavřinka, DiS.