Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Komunikační agentura 4 (KAAV / KOMA4)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAV / KOMA4 - Komunikační agentura 4, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech v praxi- Mezioborová spolupráce studentů výtvarných oborů a marketingových komunikací- Studenti se formují do projektových týmů hierarchicky blízkých skutečnému agenturnímu modelu- Student si může zvolit své pracovní zařazení v týmu za předpokladu, že je daná pozice neobsazená- Každá pracovní pozice v projektovém týmu je samostatně zodpovědná za své specifické kompetence- Studenti si mohou zvolit projekty komerčního, neziskového či uměleckého charakteru- Studenti pod dohledem pedagogů, snaží společnými silami dosáhnout požadovaného výsledku

Získané způsobilosti

Student je schopen týmové spolupráce, má základní zkušenosti v oblasti projektového řízení a umí řešit standardní problémy produkčního charakteru. Lépe chápe časovou a fyzickou náročnost dílčích úkolů tvůrčích i produkčních. Osvojí si také základní schopnosti pro pracovní či obchodní jednání a rozvine svoji schopnost improvizace v nenadálých situacích.

Literatura

Trout, Jack. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 8024713012.Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.Ries, Al; Trout, Jack. Positioning : The Battle for Your Mind. New York, NY, 2001. ISBN 0-07-135916-8.Portny, Stanley E. Project management for dummies. 2nd ed. Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. ISBN 978-0-470-04923-5.ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.Brian M. Carney & Isaac Getz. Svoboda v práci. Praha, 2011. ISBN 978-80-904890-1-1.Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.Gruber, David. Time management : rady a tipy jek efektivně hospodařit s časem. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2002. ISBN 8072610651.Ogilvy, David. Vyznání muže reklamy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. ISBN 8085603888.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Aktivní práce v projektovém týmu a splnění všech požadavků, za něž je student v rámci projektu odpovědný - Včasné odevzdávání požadované práce ke konzultacím a ke schválení (dle podrobného harmonogramu projektu) - Pravidelná a komunikace s vedením Komunikační agentury (týká se hlavních vedoucích pozic) - Veřejná prezentace o průběhu a výsledcích projektu - U vedoucích složek také pravidelné reportování o výsledcích své činnosti (prostřednictvím newsletteru) - Předmět je zakončen zápočtem

Garant

MgA. Pavel HrudaMgr. Josef Kocourek