Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Produkce reklamní agentury 1 (KAAV / PAGE1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAV / PAGE1 - Produkce reklamní agentury 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Na základě komunikačních modelů jsou charakterizovány vlastnosti reklamy a její jednotlivé fáze. Vzhledem k dynamicky se vyvíjejícím trendům je část pozornosti věnována novým formám reklamy a jejich využití.- Postavení reklamy v systému marketingových komunikací.- Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely.- Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení, rozhodování příjemce sdělení, kognitivní, emotivní a konativní procesy.- Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely.- Vývoj nových trendů v oblasti reklamy.- Struktura komunikační/reklamní agentury.

Literatura

Pickton, David. Integrated marketing communications. 1st ed. Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-62513-6.- Světlík, J. Marketing - cesta k trhu - příručka pro učitele,EKKA Zlín. 1995. KOTLER P. Marketing management. Victoria Publishing, 1995. Svoboda, V. Reklama. Brno: MOSPRA, 1998. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Dunn,S.W., Barban, A.M. Advertising - its role in modern advertising. New York : CBS College Publishing, 1982. ISBN 0-03-060049-9.Souček, Zdeněk. Firma 21. století : předstihněme nejlepší!!!. 1. vyd. Praha : Professional publishing, 2005. ISBN 8086419886.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Ward, J. Použiti a výber reklamnej agentury - pohled zvnútra. Bratislava : FOOTE, CONE & BELDING, 2003. ISBN 80-968967-0-9.

Požadavky

- Aktivní účast v seminářích.- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu. - Závěrečné zkoušeníVýsledná známka bude kompilátem hodnocení výše uvedených požadavků.

Garant

Mgr. Petr Vaněk