Předmět Produkce reklamní agentury 1 (KAAV / PAGE1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAV / PAGE1 - Produkce reklamní agentury 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Na základě komunikačních modelů jsou charakterizovány vlastnosti reklamy a její jednotlivé fáze. Vzhledem k dynamicky se vyvíjejícím trendům je část pozornosti věnována novým formám reklamy a jejich využití.- Postavení reklamy v systému marketingových komunikací.- Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely.- Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení, rozhodování příjemce sdělení, kognitivní, emotivní a konativní procesy.- Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely.- Vývoj nových trendů v oblasti reklamy.- Struktura komunikační/reklamní agentury.
Literatura
Pickton, David. Integrated marketing communications. 1st ed. Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-62513-6.- Světlík, J. Marketing - cesta k trhu - příručka pro učitele,EKKA Zlín. 1995. KOTLER P. Marketing management. Victoria Publishing, 1995. Svoboda, V. Reklama. Brno: MOSPRA, 1998. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Dunn,S.W., Barban, A.M. Advertising - its role in modern advertising. New York : CBS College Publishing, 1982. ISBN 0-03-060049-9.Souček, Zdeněk. Firma 21. století : předstihněme nejlepší!!!. 1. vyd. Praha : Professional publishing, 2005. ISBN 8086419886.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Ward, J. Použiti a výber reklamnej agentury - pohled zvnútra. Bratislava : FOOTE, CONE & BELDING, 2003. ISBN 80-968967-0-9.
Požadavky
- Aktivní účast v seminářích.- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu. - Závěrečné zkoušeníVýsledná známka bude kompilátem hodnocení výše uvedených požadavků.
Garant
Mgr. Petr Vaněk