Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Produkce reklamní agentury 2 (KAAV / PAGE2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAV / PAGE2 - Produkce reklamní agentury 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Strategické plánování reklamy, vysvětlení teoretických modelů a přístupů k plánovacímu procesu.- Podstata jednotlivých strategických kroků (cílová skupina, cíle, rozpočet, média, vyhodnocení.- Reklamní sdělení, jeho podstata, kreativní strategie.- Reklamní apely, formáty reklamy, informační obsah reklamy.- Slabá a silná teorie reklamy, teorie hierarchických účinků.- Realizace hlavních reklamních prostředků.

Literatura

Pickton, David. Integrated marketing communications. 1st ed. Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-62513-6.Kotler, P. Marketing Management. Vicotria Publishing, 1995. Svoboda, V. Reklama. Brno : MOSPRA. Horňák, P. REKLAMA ? teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunkácie. Zlín : VeRBuM, 2010. Tellis, G., J. Reklama a podpora prodeje. Praha, 2000. Souček, Zdeněk. Firma 21. století : předstihněme nejlepší!!!. 1. vyd. Praha : Professional publishing, 2005. ISBN 8086419886.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Ward, J. Použiti a výber reklamnej agentury - pohled zvnútra. Bratislava : FOOTE, CONE & BELDING, 2003. ISBN 80-968967-0-9.

Požadavky

- Aktivní účast v seminářích.- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu. - Závěrečné zkoušeníVýsledná známka bude kompilátem hodnocení výše uvedených požadavků.

Garant

Mgr. Petr Vaněk