Předmět Produkce reklamní agentury 2 (KAAV / PAGE2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAAV / PAGE2 - Produkce reklamní agentury 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Strategické plánování reklamy, vysvětlení teoretických modelů a přístupů k plánovacímu procesu.- Podstata jednotlivých strategických kroků (cílová skupina, cíle, rozpočet, média, vyhodnocení.- Reklamní sdělení, jeho podstata, kreativní strategie.- Reklamní apely, formáty reklamy, informační obsah reklamy.- Slabá a silná teorie reklamy, teorie hierarchických účinků.- Realizace hlavních reklamních prostředků.
Literatura
Pickton, David. Integrated marketing communications. 1st ed. Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-62513-6.Kotler, P. Marketing Management. Vicotria Publishing, 1995. Svoboda, V. Reklama. Brno : MOSPRA. Horňák, P. REKLAMA ? teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunkácie. Zlín : VeRBuM, 2010. Tellis, G., J. Reklama a podpora prodeje. Praha, 2000. Souček, Zdeněk. Firma 21. století : předstihněme nejlepší!!!. 1. vyd. Praha : Professional publishing, 2005. ISBN 8086419886.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Ward, J. Použiti a výber reklamnej agentury - pohled zvnútra. Bratislava : FOOTE, CONE & BELDING, 2003. ISBN 80-968967-0-9.
Požadavky
- Aktivní účast v seminářích.- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu. - Závěrečné zkoušeníVýsledná známka bude kompilátem hodnocení výše uvedených požadavků.
Garant
Mgr. Petr Vaněk