Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ateliér digitálního designu 10 (KADD / ADD0)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KADD / ADD0 - Ateliér digitálního designu 10, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Výuka v posledním semestru shrnuje předešlé studim a je zaměřena na individuální projekty- Základní východiska a prostředky grafického designu jsou konfrontovány s aktuálními trendy a technologiemi- Vyšší stupeň náročnosti úkolů souvisí se zohledněním všech aspektů spojených s danou problematikou - výsledkem této práce je kompletní realizace, případně funkční maketa, doplněná o obhajobu práce v elektronické či tištěné prezentaci- Vyučující se stává supervizorem a mentorem - výuka probíhá jako dialog mezi studentem a pedagogem nad aktuálním projektem- Student po zpracování analýzy problematiky navrhuje možná řešení zohledňující v nejširších souvislostech všechny aspekty související s řešeným úkolem- Důraz je kladen na vlastní iniciativu a samostatnost studenta při hledání řešení- Vyučující je zde především v roli pozorovatele, poskytuje zpětnou vazbu, spolu se studentem diagnostikuje momentální úroveň dovedností a znalostí a stanovuje individuální rozvojový plán

Získané způsobilosti

Student dokáže identifikovat své přednosti a ty dále rozvíjet. Prohlubuje nejen své výtvarné a designérské dovednosti, ale i schopnost efektivního managementu projektu včetně prezentace výsledného řešení. Výsledky své práce je schopen kriticky reflektovat a stanovovat si další rozvojové cíle.

Literatura

ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.www.smashingmagazine.com

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouškaDocházka: povinná 80% účastSamostatné zpracování zadaného úkolu na základě znalosti dané problematiky, obhajoba autorského řešení (prezentace, model, případně prototyp).Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.

Garant

M. A. Bohuslav Stránský

Vyučující

M. A. Bohuslav Stránský