Předmět Corporate design (KAGD / COD)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAGD / COD - Corporate design, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Předmět zahrnuje jednotlivé části: Corporate design jako součást CI, základní pojmy CD, historické kořeny CD, vizuální typologie značek, současné trendy, design manuál, struktura a účel použití.
Získané způsobilosti
Student - absolvent předmětu se dokáže orientovat v problematice corporate designu a je schopen prakticky používat nabyté znalosti v praxi. Měl by dokázat jak zadávat, tak hodnotit projekty z oblasti CD.
Literatura
Meggs, Philip B. A History of Graphic Design. USA, 1998. Svoboda, Václav. Corporate identity : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN 8073181061.M. Kotyza, O. Kafka. CORPORATE IDENTITY SET. 2. vydání PRAHA Kafka Design Studio, 2006. kolektiv autorů. Identita společnosti, publikace pro interní potřebu SPT TELECOM. Praha, 2004. Mollerup, P. Marks of Excellence. nullkolektiv autorů. Total Identity. Amsterdam, 2004.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouškaDocházka: povinná na první a poslední přednášce, písemný test (OK = 75% správně) a ústní pohovor na základě písemného testu, odevzdání seminární práce. Předmět je zakončen zkouškou.
Garant
dr ak. soch. Rostislav Illík
Vyučující
dr ak. soch. Rostislav Illík