Předmět Corporate design (KAGD / KOCRD)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAGD / KOCRD - Corporate design, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Předmět zahrnuje jednotlivé části: Corporate design jako součást CI, základní pojmy CD, historické kořeny CD, vizuální typologie značek, současné trendy, design manuál, struktura a účel, použití, DM jako důležitý nástroj v aplikaci CD v praxi. Corporate design jako součást CI.
Získané způsobilosti
Student - absolvent předmětu se dokáže orientovat v problematice corporate designu a je schopen prakticky používat nabyté znalosti v praxi. Měl by dokázat jak zadávat, tak hodnotit projekty z oblasti CD.
Literatura
Svoboda, Václav. Corporate identity : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN 8073181061.M. Kotyza, O. Kafka. CORPORATE IDENTITY SET. 2. vydání, Kafka Design Studio, Praha, 2006. kolektiv autorů. IDENTITA SPOLEČNOSTI, publikace pro interní potřebu SPT TELECOM. Praha, 2004. Mollerup, Per. Marks of Excellence. London : Phaidon, 1998. ISBN 0714838381.Meggs, Philip B. Meggs history of graphic design. 4th ed. Hoboken : John Wiley, 2006. ISBN 0-471-69902-0.nullTotal Identity. Amsterdam : BIS, 2003. ISBN 9063690207.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočetDocházka: povinná na první a poslední přednášce, písemný test (OK = 75% odpovědí správně), ústní pohovor na základě písemného testu, seminární práce. Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.
Garant
dr ak. soch. Rostislav Illík