Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Komunikační agentura 7 (KKAG / KOMA7)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KKAG / KOMA7 - Komunikační agentura 7, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Aplikace teoretických znalostí nabytých v jiných předmětech v praxi- Mezioborová spolupráce studentů výtvarných oborů a marketingových komunikací- Studenti se formují do projektových týmů hierarchicky blízkých skutečnému agenturnímu modelu- Student si může zvolit své pracovní zařazení v týmu za předpokladu, že je daná pozice neobsazená- Každá pracovní pozice v projektovém týmu je samostatně zodpovědná za své specifické kompetence- Studenti si mohou zvolit projekty komerčního, neziskového či uměleckého charakteru- Studenti pod dohledem pedagogů, snaží společnými silami dosáhnout požadovaného výsledku

Získané způsobilosti

Student je schopen týmové spolupráce, má základní zkušenosti v oblasti projektového řízení a umí řešit standardní problémy produkčního charakteru. Lépe chápe časovou a fyzickou náročnost dílčích úkolů tvůrčích i produkčních. Osvojí si také základní schopnosti pro pracovní či obchodní jednání a rozvine svoji schopnost improvizace v nenadálých situacích.

Literatura

Trout, Jack. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 8024713012.Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.Ries, Al; Trout, Jack. Positioning : The Battle for Your Mind. New York, NY, 2001. ISBN 0-07-135916-8.Kerzner, Harold. Project management : a system approach to planning, scheduling, and controlling. 8th ed. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2003. ISBN 0-471-22577-0.Portny, Stanley E. Project management for dummies. 2nd ed. Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. ISBN 978-0-470-04923-5.ROSENAU, M.D. Řízení projektů. Brno, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.Brian M. Carney & Isaac Getz. Svoboda v práci. Praha, 2011. ISBN 978-80-904890-1-1.Neumeier, Marty. The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview. Rev. ed. Berkekley, CA : New Riders, 2006. ISBN 0-321-34810-9.Gruber, David. Time management : rady a tipy jek efektivně hospodařit s časem. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2002. ISBN 8072610651.OGILVY, D. Vyznání muže reklamy. Parha : Management Press, 1995.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Aktivní práce v projektovém týmu a splnění všech požadavků, za něž je student v rámci projektu odpovědný- Včasné odevzdávání požadované práce ke konzultacím a ke schválení (dle podrobného harmonogramu projektu)- Pravidelná a komunikace s vedením Komunikační agentury (týká se hlavních vedoucích pozic)- Veřejná prezentace o průběhu a výsledcích projektu- U vedoucích složek také pravidelné reportování o výsledcích své činnosti (prostřednictvím newsletteru)- Předmět je zakončen zápočtemPodmínku úspěšného ukončení tohoto předmětu je, že student bude v pozici minimálně liniového manažera. Studenti zapsaní na tomto předmětu nemohou být pouze standardními členy týmu.Týká se KOMA5, 6,7,8,9,10. Vyjímku může udělit ředitel KOMAG.

Garant

Mgr. Josef Kocourek