Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public Relations (KUMK / A1PRL)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / A1PRL - Public Relations, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Press relations, budování vztahů s médii, práce s médii, mediální analýza- PR v interní komunikaci, využití nástrojů PR pro plnění interních komunikačních cílů, PR v externí komunikaci, formy PR pro dosažení strategických cílů organizace- Budování image, corporate identity, organizační kultura, vliv těchto forem na vnímání organizace, Event marketing, využití eventů pro konkurenceschopnost organizace- Řízení krizové komunikace, modely řešení a způsoby efektivní komunikace- Sponzoring, jeho vliv na image organizace, způsoby fundraisingu, modely komunikace v oblasti fundraisingu.

Získané způsobilosti

Student má znalost o trendech v oboru a je schopen zpracovat zadaný projekt.

Literatura

Aaker, D. A. Brand Building. Computer Press, 2003. Šindler, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.Brooks, Ian. Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-763-9.Věrčák, Girgašová, Liškařová. Media Relations není manipulace. Ekopress. Němec, Petr. Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1999. ISBN 8085943662.Němec, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 8085943204.Caywood, Clarke L. Public relations : řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8072268864.Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada Publishing, 2006. Ken Burnett. Relationship fundraising : a donor-based approach to the business of raising money.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Docházka 80 % na semináře- Zpracování seminární práce na zadané téma (k zápočtu), písemná zkouška formou testu (ke zkoušce)

Garant

doc. Olga Jurášková, Ph.D.

Vyučující

doc. Olga Jurášková, Ph.D.