Předmět Public Relations (KUMK / A1PRL)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / A1PRL - Public Relations, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Press relations, budování vztahů s médii, práce s médii, mediální analýza- PR v interní komunikaci, využití nástrojů PR pro plnění interních komunikačních cílů, PR v externí komunikaci, formy PR pro dosažení strategických cílů organizace- Budování image, corporate identity, organizační kultura, vliv těchto forem na vnímání organizace, Event marketing, využití eventů pro konkurenceschopnost organizace- Řízení krizové komunikace, modely řešení a způsoby efektivní komunikace- Sponzoring, jeho vliv na image organizace, způsoby fundraisingu, modely komunikace v oblasti fundraisingu.
Získané způsobilosti
Student má znalost o trendech v oboru a je schopen zpracovat zadaný projekt.
Literatura
Aaker, D. A. Brand Building. Computer Press, 2003. Šindler, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.Brooks, Ian. Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-763-9.Věrčák, Girgašová, Liškařová. Media Relations není manipulace. Ekopress. Němec, Petr. Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1999. ISBN 8085943662.Němec, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 8085943204.Caywood, Clarke L. Public relations : řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8072268864.Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada Publishing, 2006. Ken Burnett. Relationship fundraising : a donor-based approach to the business of raising money.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Docházka 80 % na semináře- Zpracování seminární práce na zadané téma (k zápočtu), písemná zkouška formou testu (ke zkoušce)
Garant
doc. Olga Jurášková, Ph.D.
Vyučující
doc. Olga Jurášková, Ph.D.